Softis
Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Så kjekt misunnelig
Ja, jeg er heldig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt misunnelig
Ferie de fleste kanskje...Leggetid her.
Men det har vært rolig på forumet i det siste.
Jeg er beredt Skal virkelig klamre meg fast til 10 plassen!Ofte rolig noen dager før, så eksploderer det siste to dagene av mnd
Uff ja kjempe teit.Sånn er det alltid
Da kommer det nok ab på kvalitetenJeg har hørt flere som har opplevd det. Det er jo led, så man kan ikke bytte pærer, også har de begynt å gå etter få år.
Det gjorde du vel jaFikk handlet litt der ja
Hadde nok investert i en søskenvogn Må ikke være ny, kan være brukt ogsåCa 23-24 mnd kår neste kommer...
Sist vi var der var det en varebil som parkerte der. Samboer bare "kanskje han glemte barnesete hjemme"Synd de ikke respekterer familieparkeringen...
Da er det bare å skravle påJeg er beredt Skal virkelig klamre meg fast til 10 plassen!
Kjempe fint Fikk masse inspirasjon til vårt egetHatt det fint i bryllup?
Har vært på hyttetur selv
Gjør det, meeen.. Må jo passe på spam ogsåDa er det bare å skravle på
Mens jeg ville ventet å sett an behovetHadde nok investert i en søskenvogn Må ikke være ny, kan være brukt også
Ja det må du gjøreGjør det, meeen.. Må jo passe på spam også
Det var jo utrolig billig daDet gjorde du vel ja
Idag var den siste på 1 time og 20 min så var hun våken 8 timer i strekk sovna nå, hun var helt hyper. Var hos svigermor og så klart måtte hun dytte i ungen litt sjokoladekake før vi dro, enda vi pent sa "helst ikke noe sukker før leggetid"Hehe lang søvn det
Så braKjempe fint Fikk masse inspirasjon til vårt eget
Å så koselig! Spilt mye spill eller?
Ja jeg vetDet var jo utrolig billig da
Eller det jaMens jeg ville ventet å sett an behovet
Det jeg og syns. Greit på butikker og på reiser.. Men vi hR kjøpt noe som heter søsken henger som festes på vognen og eldste kan sitte med fotstøtte, sele og håndtakHadde nok investert i en søskenvogn Må ikke være ny, kan være brukt også
Kjøpte cardigan til meg og jentene. Bukse til lillesøster og skjørt+bukse til storesøsterJa jeg vet
Hva kjpte du?