Juni - skravletråden

Ja var i grunn det
Da får du lete videre ;)
Litt tynn, nordisk gran, naturtro, uten lys 210. Lete.

Egentlig burde jeg kjøpe et vanlig tre da. Men allergi gjør det utenkelig. Guttungen klør og hoster, mamma mister stemmen, flere andre i slekta tåler det heller ikke

Noen som vet åssen feriereglene er? Har ikke tatt ut noe ferie og kommer ikke til å gjøre det i sommer. Men undrer på å ta noen mot høst og vinter. Kan man ta ut type i november?

Jeg har ikke tenkt til å ta ferie fra forumet . Må nok innom daglig
Ikke jeg heller. Men det blir mindre i ferien. Vi finner på ting med ungene. Drar på biblioteket, stranda om det blir varmt, går på tur, er ute. Så skal vi reise til svigers. Alt dette gir mye mindre tid på forum

Jepp.

Men pleier ta seg litt opp ved månedsskifte, vi får se. Men da blir det juli. Ferie
Ja. Spent på tempo første dagene e i juli. Håper selv på labert ettersom jeg har jobb fredag og lørdag. Senvakter. Og bursdagsfeiring av LJs ettårsdag på søndag

Infeksjonen er på vei ned og hun sendes nok hjem om ikke så lenge.

Det et såvidt jeg forstår slik at nå som infeksjonen går ned og hevelsen i tarmen har gått ned slik at det er passasje der igjen, så vil den begynne å virke (trekke ut veske så det ikke er rennende diaré) etterhvert så det er grunn til å tro at hun blir frisk igjen. Bare... Det tar tid. Hun er veldig sliten. Veldig. Blir nok godt å komme hjem, men hun har godt av å være der

Pappa tar ferie når hun skrives ut for å være der og ta vare på henne. Det vil ta lang tid før hun er seg selv igjen. Sommeren går. (høsten og, tror nå jeg...) barnebarna orker hun ikke treffe på en stund, og når den tid kommer, en og en. (minner om at for ei uke siden hadde de fire stykker på camping med campingvogn fra fredag til søndag...)

Men alt tyder på at hun slipper operasjon!
Så bra hun slipper operasjon!
Skjønner hun er sliten ja

Back
Topp