Herlig! Er vel ute å prøver nå.. Gratulerer så mye med guttungen som har bursdagStorebror ble strålende fornøyd med ny sykkel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Er vel ute å prøver nå.. Gratulerer så mye med guttungen som har bursdagStorebror ble strålende fornøyd med ny sykkel
De har så mye fintWow, jeg fant det
Men bare litt daVar litt likevel
Oki så jeg må bruke litt lengre tid å svare eller svare flere samtidigNei ,maks 5 innlegg etter hverandre, helst bare 4:
Her ikke vært her selv, men jeg har vært i bryllup Du da?Skjedd noe nytt her i helga da?
He he ja det er riktigOki så jeg må bruke litt lengre tid å svare eller svare flere samtidig
Glad jeg ikke tok henne med. Og ble bare en kort stund. Mamma er veldig sliten.Så lenge det ikke er fare for smitte kan du nok ta henne med deg
Det blir gøySnart slutt på freden i huset
Kb får overnattingsbesøk snart
Min samboer er uenig i at vi trenger en søskenvogn. Kan jo bare bruke to eller handlevogn på butikkenJa godt å være i god tid Må jo sees på og prøves og ja gudene vet hva som skal bestemmes før man bestemmer seg for en vogn
Har det veldig braHar dere det bra på ferie?
Mye å skulle huske påHe he ja det er riktig
Huff. Vet dere noe mer?Glad jeg ikke tok henne med. Og ble bare en kort stund. Mamma er veldig sliten.
Hvor lenge skal dere være borte?Har det veldig bra
Legger baby, skal snart ut i stua og fortsette med klesbretting. Du da?Hva gjør dere på?
Greit det da Fått lekt litt sammen bare dere to.Hadde bare planer om å gå en liten tur med frøkna, men havnet på et lekeland.
Egentlig litt deilig og bare ha henne på et slikt sted og ikke alle sammen
Neimen så herligHar kommet 6 søte små
Slapper av i sofaen mens småen soverLegger baby, skal snart ut i stua og fortsette med klesbretting. Du da?
Hvordan går det? Fått mer svar?Glad jeg ikke tok henne med. Og ble bare en kort stund. Mamma er veldig sliten.
Ikke tid idag?Det må gjøres men tar det i morgen