Herlig!Storebror ble strålende fornøyd med ny sykkel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig!Storebror ble strålende fornøyd med ny sykkel![]()
De har så mye fintWow, jeg fant det![]()
Men bare litt daVar litt likevel![]()
OkiNei ,maks 5 innlegg etter hverandre, helst bare 4:![]()
Her ikke vært her selv, men jeg har vært i bryllupSkjedd noe nytt her i helga da?![]()
He he ja det er riktigOkiså jeg må bruke litt lengre tid å svare eller svare flere samtidig
![]()
Glad jeg ikke tok henne med. Og ble bare en kort stund. Mamma er veldig sliten.Så lenge det ikke er fare for smitte kan du nok ta henne med deg![]()
Det blir gøySnart slutt på freden i huset
Kb får overnattingsbesøk snart
Min samboer er uenig i at vi trenger en søskenvogn. Kan jo bare bruke to eller handlevogn på butikkenJa godt å være i god tidMå jo sees på og prøves og ja gudene vet hva som skal bestemmes før man bestemmer seg for en vogn
![]()
Har det veldig braHar dere det bra på ferie?
Mye å skulle huske påHe he ja det er riktig![]()
Huff. Vet dere noe mer?Glad jeg ikke tok henne med. Og ble bare en kort stund. Mamma er veldig sliten.
Hvor lenge skal dere være borte?Har det veldig bra![]()
Legger baby, skal snart ut i stua og fortsette med klesbretting. Du da?Hva gjør dere på?![]()
Greit det daHadde bare planer om å gå en liten tur med frøkna, men havnet på et lekeland.
Egentlig litt deilig og bare ha henne på et slikt sted og ikke alle sammen
Neimen så herligHar kommet 6 søte små![]()
Slapper av i sofaen mens småen soverLegger baby, skal snart ut i stua og fortsette med klesbretting. Du da?
Hvordan går det? Fått mer svar?Glad jeg ikke tok henne med. Og ble bare en kort stund. Mamma er veldig sliten.
Ikke tid idag?Det må gjøres men tar det i morgen![]()