Juni - skravletråden

Ikke like nei men 8 innlegg etter hverandre
Så om man ikke har vært på i mange timer og skal svare på alle samtaler man har gående så e det ikke lov?

Hehe er son med tidlig morgen :)
Ja, det er sånn det. Men dagen gikk på et vis. Nå må jeg bare ikke sovne mens jeg legger henne. For mannen skal på trening om en halvtime. Så jeg må se innom og avslutte leggingen av de eldste, han gir dem mat nå og loser dem gjennom badet

Da har vi overlevde vi Ikea denne gangen også :)
Så er det dette med familieparkeringen der da, med synlig barnesete i bilen står det på skiltet. Ingen biler på familieparkeringen hadde barnesete i bilen. Kom ikke som noe sjokk.

Selv parkerte vi langt langt vekk fra ing.
Nei det er jo ikke noe nytt :o Folk uten synlig barnesete :p
Godt dere kom dere gjennom IKEA ;)

Ja .. Så får heller holde utkikk etter andre salg på juletre. Vil ha sånn nordisk gran type, men ikke til fullpris :p
Jeg vil gjerne ha nordisk gran. Uten lys. Gjerne på tilbud, men bare å finne den uten lys hjelper....

Aha. Flust ja. Ja. De ser fine ut de trærne, men jeg vil ha uten lys. Vi har lys. Med fargede pærer. 100 eller 200 små samt en vanlig slynge store. Så mange hvite små i tillegg vil bli for mye. Dessuten har jeg hørt mange si at lysene svikter før treet er oppbrukt.
De har uten lys også

Ja, det er sånn det. Men dagen gikk på et vis. Nå må jeg bare ikke sovne mens jeg legger henne. For mannen skal på trening om en halvtime. Så jeg må se innom og avslutte leggingen av de eldste, han gir dem mat nå og loser dem gjennom badet
Greit med teamwork :)

Back
Topp