Juni - skravletråden

De har uten lys også
Ja, så det nå. Overså den i sted, var jo lys på så godt som alle.

Skal høre med mannen hvor høyt vi kan ha (eller måle) og om vi skal pensjonere det vi har. Tror det er litt for høyt, mener det er 210 det vi har, og passe.

Ja, ogdå synes jeg alle trær er for tette, særlig i øvre del...

Ja, så det nå. Overså den i sted, var jo lys på så godt som alle.

Skal høre med mannen hvor høyt vi kan ha (eller måle) og om vi skal pensjonere det vi har. Tror det er litt for høyt, mener det er 210 det vi har, og passe.

Ja, ogdå synes jeg alle trær er for tette, særlig i øvre del...
Ja var i grunn det
Da får du lete videre ;)

Jeg vil gjerne ha nordisk gran. Uten lys. Gjerne på tilbud, men bare å finne den uten lys hjelper....
Så du skrev det on lys ja. Ante ikke at de pleier gå fort. Vi får holde utkikk begge to ;) trenger juletre mindre enn 2.30

Oki :p så jeg må bruke litt lengre tid å svare eller svare flere samtidig :p
Pleier selv å gå til slutten etter 3 eller 4 innlegg for å sjekke at jeg ikke har for mange på rad. Så må man bare vente :p

Min samboer er uenig i at vi trenger en søskenvogn. Kan jo bare bruke to eller handlevogn på butikken
Ville heller hatt søskenvogn enn to vogner altså.. Vanskelig å trille to når man er alene :p hvor gammel er eldste når yngste kommer?

Hvordan går det? Fått mer svar?
Infeksjonen er på vei ned og hun sendes nok hjem om ikke så lenge.

Det et såvidt jeg forstår slik at nå som infeksjonen går ned og hevelsen i tarmen har gått ned slik at det er passasje der igjen, så vil den begynne å virke (trekke ut veske så det ikke er rennende diaré) etterhvert så det er grunn til å tro at hun blir frisk igjen. Bare... Det tar tid. Hun er veldig sliten. Veldig. Blir nok godt å komme hjem, men hun har godt av å være der

Pappa tar ferie når hun skrives ut for å være der og ta vare på henne. Det vil ta lang tid før hun er seg selv igjen. Sommeren går. (høsten og, tror nå jeg...) barnebarna orker hun ikke treffe på en stund, og når den tid kommer, en og en. (minner om at for ei uke siden hadde de fire stykker på camping med campingvogn fra fredag til søndag...)

Men alt tyder på at hun slipper operasjon!

Back
Topp