Herlig med avslappning. Her er alt kaos. Gruer meg til å ut i stua:/Slapper av i sofaen mens småen sover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig med avslappning. Her er alt kaos. Gruer meg til å ut i stua:/Slapper av i sofaen mens småen sover
Er ikke lett å huske altMye å skulle huske på
Ser på kampHva gjør dere på?
Tror det er leggetid omkring200 innlegg igjen ,det går tregt nå
Er det Island og England?Ser på kamp
Ja, så det nå. Overså den i sted, var jo lys på så godt som alle.De har uten lys også
Har gått tregt i flere dagerTror det er leggetid omkring
NeiEr det Island og England?
Ja var i grunn detJa, så det nå. Overså den i sted, var jo lys på så godt som alle.
Skal høre med mannen hvor høyt vi kan ha (eller måle) og om vi skal pensjonere det vi har. Tror det er litt for høyt, mener det er 210 det vi har, og passe.
Ja, ogdå synes jeg alle trær er for tette, særlig i øvre del...
Følger ikke så godt med jeg da altså, trodde jeg var flink nåNei
Italia mot spania
Jeg personlig syns det ser tungvint ut med to vogner... Hva om man er alene en dag? Hvor gammel er eldste?Min samboer er uenig i at vi trenger en søskenvogn. Kan jo bare bruke to eller handlevogn på butikken
Så du skrev det on lys ja. Ante ikke at de pleier gå fort. Vi får holde utkikk begge to trenger juletre mindre enn 2.30Jeg vil gjerne ha nordisk gran. Uten lys. Gjerne på tilbud, men bare å finne den uten lys hjelper....
Pleier selv å gå til slutten etter 3 eller 4 innlegg for å sjekke at jeg ikke har for mange på rad. Så må man bare venteOki så jeg må bruke litt lengre tid å svare eller svare flere samtidig
Det er det! Flinke kbImponert over kb, i 70 min har han rensketu gress på gårdsplassen
OKVar en brukt en på finn
Ville heller hatt søskenvogn enn to vogner altså.. Vanskelig å trille to når man er alene hvor gammel er eldste når yngste kommer?Min samboer er uenig i at vi trenger en søskenvogn. Kan jo bare bruke to eller handlevogn på butikken
Jeg har bare vært mamma i dag. DeiligJobb bare. Der?
Infeksjonen er på vei ned og hun sendes nok hjem om ikke så lenge.Hvordan går det? Fått mer svar?
Hmmm, da vet jeg ikke dessverre :/ Folk har ferie?Har gått tregt i flere dager