Juni - skravletråden

Idag var den siste på 1 time og 20 min :p så var hun våken 8 timer i strekk :eek: sovna nå, hun var helt hyper. Var hos svigermor og så klart måtte hun dytte i ungen litt sjokoladekake før vi dro, enda vi pent sa "helst ikke noe sukker før leggetid" :p
Hehe. Min har begynt med 30 min søvn med oss hjemme hele dagen... Og med svigermor som passer nå i sommer har det blitt 2,5-2 :o

Syns det er det beste med hyttetur :) Spille spill og le masse :) Prøve å være litt utilgjengelig ;)
Ja, liker det godt selv. Varierer litt, men vi har ofte quiz og spiller kortspill også. Telefonen legger jeg bort nesten hele tida. Herlig det ja:)

Det jeg og syns. Greit på butikker og på reiser.. Men vi hR kjøpt noe som heter søsken henger som festes på vognen og eldste kan sitte med fotstøtte, sele og håndtak
Til feriebruk og butikk ja ;)
Smart med den hengeren da ;) Vi blir å kanskje kjøpe et søsken brett :) Vi har en trille til jenta vår nå som er grei til lengre gå avstander og evt senter :) Så vi får se om det blir et brett, hun er jo snart 4 år så kan være hun ikke har behovet :)

Hehe. Min har begynt med 30 min søvn med oss hjemme hele dagen... Og med svigermor som passer nå i sommer har det blitt 2,5-2 :o
Det hender en sjelden gang at frøkna her også gjør der. Ofte er det de gangene jeg har planer om å vaske :p

Ja, liker det godt selv. Varierer litt, men vi har ofte quiz og spiller kortspill også. Telefonen legger jeg bort nesten hele tida. Herlig det ja:)
Quiz er gøy, lager dere egne eller er det de spørrebøkene dere bruker?

Vi spiller kort, og yatzy;) I det siste har vi spilt "Ryktet går", tegnespill.. Ler meg skakk ihjel :D
Ellers så lager vi rebus.
Ja mobilen må bli nedprioritert til tider!

Back
Topp