Syns det er det beste med hyttetur Spille spill og le masse Prøve å være litt utilgjengeligSå bra
Ble faktisk en del spilling denne gangen. Gøy det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det er det beste med hyttetur Spille spill og le masse Prøve å være litt utilgjengeligSå bra
Ble faktisk en del spilling denne gangen. Gøy det da
Og så dro hun meg med på shopping og endte opp med 2 kjoler og et par skoGreit det da Fått lekt litt sammen bare dere to.
Hehe. Min har begynt med 30 min søvn med oss hjemme hele dagen... Og med svigermor som passer nå i sommer har det blitt 2,5-2Idag var den siste på 1 time og 20 min så var hun våken 8 timer i strekk sovna nå, hun var helt hyper. Var hos svigermor og så klart måtte hun dytte i ungen litt sjokoladekake før vi dro, enda vi pent sa "helst ikke noe sukker før leggetid"
Men vil ikke bruke flere tusen på juletre hellerVar det jeg fant ut også
Når drar dere på hytta?Her blir det lite aktivitet når vi er på hytta
Ja, liker det godt selv. Varierer litt, men vi har ofte quiz og spiller kortspill også. Telefonen legger jeg bort nesten hele tida. Herlig det jaSyns det er det beste med hyttetur Spille spill og le masse Prøve å være litt utilgjengelig
Men nå vet du detHehe aldri tenkt over det eg
Ble litt daKjøpte cardigan til meg og jentene. Bukse til lillesøster og skjørt+bukse til storesøster
Til feriebruk og butikk jaDet jeg og syns. Greit på butikker og på reiser.. Men vi hR kjøpt noe som heter søsken henger som festes på vognen og eldste kan sitte med fotstøtte, sele og håndtak
Da er det nok enda kjekt med søskenvognCa 2 år.. Så ikke så stor
Jeg hadde nok gjort det tilslutt om jeg ikke hadde funnet det herMen vil ikke bruke flere tusen på juletre heller
De vanlige tenker du på?Det er vel "noen" som raser fra.... ;-)
Hehe, begynt med det allerede..Og så dro hun meg med på shopping og endte opp med 2 kjoler og et par sko
Høres deilig utLigger kun på sofaen
I slutten av juliNår drar dere på hytta?
Da skulle han parkert andre stederSist vi var der var det en varebil som parkerte der. Samboer bare "kanskje han glemte barnesete hjemme"
Jeg er på jobb så blir ikke megDe vanlige tenker du på?
Gjør det jaMen nå vet du det
Det hender en sjelden gang at frøkna her også gjør der. Ofte er det de gangene jeg har planer om å vaskeHehe. Min har begynt med 30 min søvn med oss hjemme hele dagen... Og med svigermor som passer nå i sommer har det blitt 2,5-2
Quiz er gøy, lager dere egne eller er det de spørrebøkene dere bruker?Ja, liker det godt selv. Varierer litt, men vi har ofte quiz og spiller kortspill også. Telefonen legger jeg bort nesten hele tida. Herlig det ja