Så klart. Blir å prioritere familien her også, men i ledige stunder er det godt å komme hit å skravle litt
Ja, innom her drypper jeg støtt og stadig Men det blir mindre i ferien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så klart. Blir å prioritere familien her også, men i ledige stunder er det godt å komme hit å skravle litt
Haha "ingen barnestol, ingen parkering, mooove" haha! Japp jeg kunne gjort detteHoho jeg ser deg for meg
Da kommer det nok ab på kvaliteten
Vet det var sånn for mange år siden men vet flere som nå har hatt trærne sine i flere år
De vanlige tenker du på?
Ble vekt altfor tidlig og løpt rundt for å ordne ting siden da, men nå endelig er jeg i sofaen ihvertfallKjenner til den følelsen ja Skjønner godt at du vil ha litt søvn nå da! Sov godt når du sovner
Hun kommer til å glede seg når det nærmer seg tenker jegJA det er jo det
Så utrolig gøy Må glede seg hun da? Vi har meldt vår på turn Så det kan bli spennende
Jaja bedre enn ingenting ihvertfallHåper jeg også!! Nja, litt kanskje? Den hadde gått opp 0.4 på 1,5 uke etter overføring. Sykehuset i morgen
Høres godt ut!Vi fikk masse forskjellig, kylling, ris og en veldig god desseret med veldig funky kombinasjon. Det var kefir, rømme og fløte med kokos og cous cous sykt digg
Er vel som regel 6 uker på det mesteGod tid ja om det ikke er lang ventetid på vognene da
Så koselig daHadde bare planer om å gå en liten tur med frøkna, men havnet på et lekeland.
Egentlig litt deilig og bare ha henne på et slikt sted og ikke alle sammen
Fått slappet av noe idag?Nei, fikk jo ikke det
Ammet flere ganger også.
Trøtt i dag
God kveld i stuaGod kveld
Takk for detSå koselig
Gratulerer med storgutten)
Du hadde vært perfekt i jobbenHaha "ingen barnestol, ingen parkering, mooove" haha! Japp jeg kunne gjort dette
Nettopp, hadde lett kunne funnet demHaha og Valdres er jo ikke langt unna Follebu
Ja kattunger er moroJa... skal bli stas når de blir litt større
Vet alt jeg vil ha minus vognHehe men her er jo alt så friskt i minne at jeg vet akkurat hva jeg vil ha pluss litt klær xD
Til hva da? 80000??200 innlegg igjen ,det går tregt nå
Alt vel svigers har reist og jeg er i gang med ferieuke nr 2Regna egentlig med det
Alt er bra her. Snart klar for ferie nå
Enn der?