Juni - skravletråden

Til feriebruk og butikk ja ;)
Smart med den hengeren da ;) Vi blir å kanskje kjøpe et søsken brett :) Vi har en trille til jenta vår nå som er grei til lengre gå avstander og evt senter :) Så vi får se om det blir et brett, hun er jo snart 4 år så kan være hun ikke har behovet :)
Vi kjøpte den før jeg ble gravid xD virket liksom lurt.. Så har liksom til kortere turer :) dere kan jo vente å se behovet ;)

Kanskje man skal være frivillig parkeringsvakt på ikea ;) rope opp folk i høytaleren "du har ikke barnesete, FLYTT BILEN DIN NÅÅ!" Haha :p neida.
Syns det var en genial ide jeg :D Enkelte trenger å få det inn med t-skje :p
Opplevd at el biler parkerer på HC fordi laderne står ved siden av den plassen og da parkere de der fordi de andre ikke er ledige :o

Ble litt da :)
Cardigan til voksne? Hmm
Var mye fint og billig til dame også ;)
Jeg var på utkikk etter ny og hadde nesten bestilt en annen en. Denne var fin og til en god pris så bra jeg ventet ;)

Quiz er gøy, lager dere egne eller er det de spørrebøkene dere bruker?

Vi spiller kort, og yatzy;) I det siste har vi spilt "Ryktet går", tegnespill.. Ler meg skakk ihjel :D
Ellers så lager vi rebus.
Ja mobilen må bli nedprioritert til tider!
Vi bruker stort sett spørrebøker.
Yatzy er det lenge siden jeg har spilt nå,kanskje børste støv av det;)

Jeg så i desember her, men ja sikkert lurt å dra før des

Jeg så egentlig mest bare hvite og andre lite naturtro i beg av des her :( Men skal se igjen til høsten

Syns det var en genial ide jeg :D Enkelte trenger å få det inn med t-skje :p
Opplevd at el biler parkerer på HC fordi laderne står ved siden av den plassen og da parkere de der fordi de andre ikke er ledige :o
Ååh fyyy!! Enkelte er så sleipe ass :o

Back
Topp