Kanskje man skal være frivillig parkeringsvakt på ikea rope opp folk i høytaleren "du har ikke barnesete, FLYTT BILEN DIN NÅÅ!" Haha neida.Da skulle han parkert andre steder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje man skal være frivillig parkeringsvakt på ikea rope opp folk i høytaleren "du har ikke barnesete, FLYTT BILEN DIN NÅÅ!" Haha neida.Da skulle han parkert andre steder
Er irritert nå for st taket for er for lavtJeg hadde nok gjort det tilslutt om jeg ikke hadde funnet det her
Blir dere lenge?I slutten av juli
Vi kjøpte den før jeg ble gravid xD virket liksom lurt.. Så har liksom til kortere turer dere kan jo vente å se behovetTil feriebruk og butikk ja
Smart med den hengeren da Vi blir å kanskje kjøpe et søsken brett Vi har en trille til jenta vår nå som er grei til lengre gå avstander og evt senter Så vi får se om det blir et brett, hun er jo snart 4 år så kan være hun ikke har behovet
Syns det var en genial ide jeg Enkelte trenger å få det inn med t-skjeKanskje man skal være frivillig parkeringsvakt på ikea rope opp folk i høytaleren "du har ikke barnesete, FLYTT BILEN DIN NÅÅ!" Haha neida.
Er du på jobb hver dag?Jeg er på jobb så blir ikke meg
ja men vi har en søsken henger til hjemmebrukDa er det nok enda kjekt med søskenvogn
Var mye fint og billig til dame ogsåBle litt da
Cardigan til voksne? Hmm
det er detHøres deilig ut
Det kan jo være lurt Finner dere ut av!Vi kjøpte den før jeg ble gravid xD virket liksom lurt.. Så har liksom til kortere turer dere kan jo vente å se behovet
typiskDet hender en sjelden gang at frøkna her også gjør der. Ofte er det de gangene jeg har planer om å vaske
Kanskje man skal være frivillig parkeringsvakt på ikea rope opp folk i høytaleren "du har ikke barnesete, FLYTT BILEN DIN NÅÅ!" Haha neida.
vi ogmå se ann en ny vognDet kan jo være lurt Finner dere ut av!
Ja vi ser det an, hun har løpesykkel og sparksykkel så det bør holde Ute altså
Vi bruker stort sett spørrebøker.Quiz er gøy, lager dere egne eller er det de spørrebøkene dere bruker?
Vi spiller kort, og yatzy I det siste har vi spilt "Ryktet går", tegnespill.. Ler meg skakk ihjel
Ellers så lager vi rebus.
Ja mobilen må bli nedprioritert til tider!
Hva er en søsken henger?ja men vi har en søsken henger til hjemmebruk
Gjør det, så skal du se at det er gøy det åVi bruker stort sett spørrebøker.
Yatzy er det lenge siden jeg har spilt nå,kanskje børste støv av det
det er en stol som festes på håndtaket på vognenHva er en søsken henger?
En fra nameit og et annet merke.Hehe, begynt med det allerede..
Type kjoler ble det?
Jeg så i desember her, men ja sikkert lurt å dra før des
Ååh fyyy!! Enkelte er så sleipe assSyns det var en genial ide jeg Enkelte trenger å få det inn med t-skje
Opplevd at el biler parkerer på HC fordi laderne står ved siden av den plassen og da parkere de der fordi de andre ikke er ledige