Det hørtes godt ut. Hva er arabiske godbiter? Høres spennende utKanskje like greit
Fikk lyst på muffins jeg
Men skal lage fyrstekake samt arabiske godbiter i helga da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes godt ut. Hva er arabiske godbiter? Høres spennende utKanskje like greit
Fikk lyst på muffins jeg
Men skal lage fyrstekake samt arabiske godbiter i helga da
Ja. Jeg skjekka at jeg husket rett før jeg skrev. Gratis inngang til dagen før treårsdag og gratis show om de sitter på fangetTror det er lurt ja. Hadde vi vist det så hadde vi ventet til i år. Er det gratis under 3 år? Så bra!
N syns det ble litt for skummelt og høylytt:-(
Ja, men da har vi noe å se frem til neste gangSå dumt da
Tror vi fikk vært innom alt denne gangen
Ja det er kjipt Men har gått opp de kg igjen nå jeg åUff.. Er kjipt å gå ned når man er gravid. Jeg gjorde også det. Men det har snudd nå. Gått opp nesten 1,5 kg
Kanskje ikke så rart, for de er jo egentlig alt for små når de er så unge. Så bra det er gratis for de, slik at man ikke føler man har tapt penger hvis man må gåJa. Jeg skjekka at jeg husket rett før jeg skrev. Gratis inngang til dagen før treårsdag og gratis show om de sitter på fanget
Jeg har lagetDet stemmer
Ja tok vist grundig feil der
Og dere er begge fornøyd med det?
Ja, det er det! Også er det så digg når magen har kommetJa det er kjipt Men har gått opp de kg igjen nå jeg å
Bra det går bedre og oppover Godt tegn det
Det skjønner jeg. Hvordan er formen om dagen?er sliten fordet da !
ja i know
haha ja
Jaaa. Sykt hekta på pretty
Jeg gjorde jo det, men måtte flytte over på gjesterommet.Oppe her. Du la deg for lenge siden?
Huff da:/Nei, tradisjonen tro blir vel klokka rundt 02:30
Jeg håper det trekkes i dagOppdateres vel snart
Så bare vente på at Tamara trekker da, gjør hun det i morgen tro?
Samme som at de under 90 cm er gratis i hunderfossen. Det er ca to ting de kan gjøre ;-)Kanskje ikke så rart, for de er jo egentlig alt for små når de er så unge. Så bra det er gratis for de, slik at man ikke føler man har tapt penger hvis man må gå
Det er santJa, det er det! Også er det så digg når magen har kommet
Og jeg skal fødeGod morgen
1 juli tenk, og hvilken fantastisk mnd. Jeg ble jo født da
Ønsker alle en fin dag!
For å ikke holde mannen våken?Jeg gjorde jo det, men måtte flytte over på gjesterommet.
Hihi ja. Hurra for det. Når er termindatoen egentlig?Og jeg skal føde
9 juliHihi ja. Hurra for det. Når er termindatoen egentlig?
En av gangen er vel det besteJa det hadde det å Men sånn party som han her har så syns jeg det er greit med en