Nei, tradisjonen tro blir vel klokka rundt 02:30Kjedelig, håper hun sovner igjen snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, tradisjonen tro blir vel klokka rundt 02:30Kjedelig, håper hun sovner igjen snart
Jeg kunne bo hjemme hele vgs men året etterpå var det hybel. Og langt mellom hjemreisene.Ja bare 6 mnd til hun fyller 17. Vi bor på en relativt liten plass, så hun er nødt til å flytte for vg2, desverre.
Oppdateres vel snartVeldig spent på det der og om jeg var innenfor selv..
Ja tok vist grundig feil derHehe, da tok du feil.
Eller spiser jo stortsett sunt og er vel mer enn gj.snittet aktiv.
Tilbud på snop klarer jeg dog sjelden motstå likevel.
Mhm. Blir å prøve seg på 70%
Hjelper lite for jeg skal dobbelt sjekke en del hvis jeg kjøper brukt, blitt brent for mange ganger.Hehe, det skjønner jeg godt! Husk at i Norge koster det veldig lite å få sendt vogner. Ca 250 kr i posten så du kan finne i hele landet
Kan vel være litt verre å finne sofa å ta med seg ja :/
Jeg flyttet på hybel før fylte 17 år. Virker rimelig fjernt at noen av mine skal det. Husker hvor voksen jeg følte med da. Det var jeg jo så slettes ikke.Jeg kunne bo hjemme hele vgs men året etterpå var det hybel. Og langt mellom hjemreisene.
Tanken på at egne barn skal den veien er fjern. Flest barneskole....
Skjønner det da ja. Lykke til i søken iallefallHjelper lite for jeg skal dobbelt sjekke en del hvis jeg kjøper brukt, blitt brent for mange ganger.
Ja sofa må man nok finne her.
Ja xDSom i potetgull?
Håper det blir i dag jaOppdateres vel snart
Så bare vente på at Tamara trekker da, gjør hun det i morgen tro?
God morgenGod morgen i ny månede
Det var det vi vår å og det var litt for skummelt for jenta vår å (samme alders om din yngste) så vi følte det ble litt bortkastet. Så nå venter vi noen år før vi evt drar tilbakeVi var på show ja. Eldste likte det, bortkasta for (da) yngste hun satt på fanget mitt med ansiktet mot brystet mitt og sov for det meste. Det er to år siden. Hun var 3,5.
Vi hadde strålende sol hele oppholdet. Det var jo den sommeren det var fint vær.
Ble du ferdig?Sov godt
Takk det sammeWow! God kveld og lykke til med trekningen
Yesv200 over måletDet var ikke værst. 200 over målet ditt
God natt
Da er det ekstra koselug å ha besøkJa har blitt litt mye denne uka.. men er litt kos innimellom. Det er ikke så ofte vi treffes
Det er jo kjempe braYesv200 over målet
Ah skjønner, men du fåår ha en god ferie og la jobben liggeJada, bare veldig sliten. Skal bli godt med ferie nå.
Selv om jeg har dårlig samvittighet for å gå ut i ferie i morgen etter jobb. Føler meg ikke ferdig med dette året og skulle hatt mer tid. Men men.
Du kommer vel etterGrattis :-D ca 12000 mer enn meg da gitt ;-)
Sov godt