Juni - skravletråden

Ja :o bare 6 mnd til hun fyller 17. Vi bor på en relativt liten plass, så hun er nødt til å flytte for vg2, desverre.
Jeg kunne bo hjemme hele vgs men året etterpå var det hybel. Og langt mellom hjemreisene.

Tanken på at egne barn skal den veien er fjern. Flest barneskole....

Hehe, da tok du feil.
Eller spiser jo stortsett sunt og er vel mer enn gj.snittet aktiv.
Tilbud på snop klarer jeg dog sjelden motstå likevel.

Mhm. Blir å prøve seg på 70%
Ja tok vist grundig feil der ;)

Og dere er begge fornøyd med det? :)

Hehe, det skjønner jeg godt! Husk at i Norge koster det veldig lite å få sendt vogner. Ca 250 kr i posten så du kan finne i hele landet ;)

Kan vel være litt verre å finne sofa å ta med seg ja :/
Hjelper lite for jeg skal dobbelt sjekke en del hvis jeg kjøper brukt, blitt brent for mange ganger.

Ja sofa må man nok finne her.

Jeg kunne bo hjemme hele vgs men året etterpå var det hybel. Og langt mellom hjemreisene.

Tanken på at egne barn skal den veien er fjern. Flest barneskole....
Jeg flyttet på hybel før fylte 17 år. Virker rimelig fjernt at noen av mine skal det. Husker hvor voksen jeg følte med da. Det var jeg jo så slettes ikke.

Hjelper lite for jeg skal dobbelt sjekke en del hvis jeg kjøper brukt, blitt brent for mange ganger.

Ja sofa må man nok finne her.
Skjønner det da ja. Lykke til i søken iallefall :)

God morgen i ny månede :)

Vi var på show ja. Eldste likte det, bortkasta for (da) yngste hun satt på fanget mitt med ansiktet mot brystet mitt og sov for det meste. Det er to år siden. Hun var 3,5.

Vi hadde strålende sol hele oppholdet. Det var jo den sommeren det var fint vær.
Det var det vi vår å og det var litt for skummelt for jenta vår å (samme alders om din yngste) så vi følte det ble litt bortkastet. Så nå venter vi noen år før vi evt drar tilbake ;)

Back
Topp