Ja.. slipper å være alene hjemme også her ble det ca 30 innlegg over målet vet ikke helt hvor det ble av innleggene vi skrev etter 12 for vi var ikke kommet på listen, men vet vi skrev ett par etter 24Da er det ekstra koselug å ha besøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. slipper å være alene hjemme også her ble det ca 30 innlegg over målet vet ikke helt hvor det ble av innleggene vi skrev etter 12 for vi var ikke kommet på listen, men vet vi skrev ett par etter 24Da er det ekstra koselug å ha besøk
Yey hurra for detTakk det skal vi... dette blir mitt 12.000 innlegg så da var dagsmålet mitt nådd... evt mnd mål
God morgen. Det hørtes jo koselig ut hvordan er formen i dag?God morgen starta dagen med å bestille biletter til allsang på grensen
Drar neste år eller året etter tenker jeg, da er hun 1,5 eller 2,5 og altså gratis i parken og på show så lenge hun sitter på et fang, hvilket hun vel uansett gjør ;-)Det var det vi vår å og det var litt for skummelt for jenta vår å (samme alders om din yngste) så vi følte det ble litt bortkastet. Så nå venter vi noen år før vi evt drar tilbake
Da må vi ha ny trådGod morgen i ny månede
Ble noen til for å være sikker på at jeg holdt plassen min... men det hadde gått greit uten så jegYey hurra for det
Ja har du laget?Da må vi ha ny tråd
Æsj da håper den kommer seg snart!Må ta hensyn til formen og den er elendig
Helt superHatt en fin dag?
Legoland er moroSå koselig da.
Har vært i Legoland og på lekeland i dag..
Hatt en fin natt?God morgen
Det stemmerDa må vi ha ny tråd
Tror det er lurt ja. Hadde vi vist det så hadde vi ventet til i år. Er det gratis under 3 år? Så bra!Drar neste år eller året etter tenker jeg, da er hun 1,5 eller 2,5 og altså gratis i parken og på show så lenge hun sitter på et fang, hvilket hun vel uansett gjør ;-)
Det liker jeg faktisk ikkeJa xD
Ikke i det hele tatt? hva koser du deg med utenom kjeks da?Det liker jeg faktisk ikke
Alltid deilig å komme hjemEr det deilig?
Var godt med en sofastrekk jaDeilig å få strekt seg ut litt da sitter i stolen å ser castle her
Mye plager?Slitsomt å være preggy altså...
Så dumt daDet er det om man vil få med seg alt Vi fikk ikke dratt innom nordiske dyr
Uff.. Er kjipt å gå ned når man er gravid. Jeg gjorde også det. Men det har snudd nå. Gått opp nesten 1,5 kgÅ gratulerer
Godt du begynner å blir bedre Var selv dårlig de 3 første mnd Gikk nes 4 kg