Juni - skravletråden

Da er det ekstra koselug å ha besøk
Ja.. slipper å være alene hjemme også :) her ble det ca 30 innlegg over målet :) vet ikke helt hvor det ble av innleggene vi skrev etter 12 for vi var ikke kommet på listen, men vet vi skrev ett par etter 24

Det var det vi vår å og det var litt for skummelt for jenta vår å (samme alders om din yngste) så vi følte det ble litt bortkastet. Så nå venter vi noen år før vi evt drar tilbake ;)
Drar neste år eller året etter tenker jeg, da er hun 1,5 eller 2,5 og altså gratis i parken og på show så lenge hun sitter på et fang, hvilket hun vel uansett gjør ;-)

Drar neste år eller året etter tenker jeg, da er hun 1,5 eller 2,5 og altså gratis i parken og på show så lenge hun sitter på et fang, hvilket hun vel uansett gjør ;-)
Tror det er lurt ja. Hadde vi vist det så hadde vi ventet til i år. Er det gratis under 3 år? Så bra!
N syns det ble litt for skummelt og høylytt:-(

Å gratulerer :)
Godt du begynner å blir bedre ;) Var selv dårlig de 3 første mnd :( Gikk nes 4 kg :p
Uff.. Er kjipt å gå ned når man er gravid. Jeg gjorde også det. Men det har snudd nå. Gått opp nesten 1,5 kg :)

Back
Topp