Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Sant detAlltid deilig å komme hjem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant detAlltid deilig å komme hjem
Så bra daJa. Den ble mye bedre enn forventet
Haha, tok nok litt for lang tid daJa, men hun sa at hun ikke ville på fisketur med pappa mer det var så kjedelig
Hun og søskenbarnet på 6 har ikke "ro i ræva" så de ville jo løpe rundt og kaste stein i vannet og sånn, slik som man ikke gjør på fisketur rett og slett
Sånn er det bareJeg så det, men det er greit..
Takk for det Hva gjør dere på i dag?Ha en super dag du også
Lurest å ha født før den tid daHaha huff da.
Ja det skjønner jegMest for å ikke vekke minstemor.
Ja.. Men han tenkte å ta henne med på brygga en dag da er det lettere å få fiskHaha, tok nok litt for lang tid da
Det er fort litt verre:/Ja det skjønner jeg
Kjeder oss i regnværetTakk for det Hva gjør dere på i dag?
Hørtes lurt utJa.. Men han tenkte å ta henne med på brygga en dag da er det lettere å få fisk
Regn her også gitt.Kjeder oss i regnværet
Du da?
Full av planer jaBursdag, besøk hos svigerinne og levere bil
Hvilken skal dere på?God morgen starta dagen med å bestille biletter til allsang på grensen
De telles ikkeJa.. slipper å være alene hjemme også her ble det ca 30 innlegg over målet vet ikke helt hvor det ble av innleggene vi skrev etter 12 for vi var ikke kommet på listen, men vet vi skrev ett par etter 24
Må jo ha detHurra for rundt tall
Omtrent som her detRegn her også gitt.
Vi leker bare inne og har daffedag
Hurra, så gøy daDa har jeg fått melding om at leketeltet jeg vant i topp 100 har komt frem til butikken. Noe som er perfekt siden vi flytter ut i overimorgen om alt går etter planen
Jada, veeeldig viktigMå jo ha det