Okei. Skulle til og si håpe hun kommer på min dag, men det håper jeg ikke da9 juli
Fyller nemlig helt i slutten av mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Skulle til og si håpe hun kommer på min dag, men det håper jeg ikke da9 juli
Ingen store planerHva skal dere i helgen??
Vil tro du klarte det42 innlegg til neste runde tall.
Vil jeg klare det tror dere?
Ja, vi fant ut av det når vi var i Bø sommarland, var ikke mye hun kunne ta av sklier der. Men hun kosa seg for detSamme som at de under 90 cm er gratis i hunderfossen. Det er ca to ting de kan gjøre ;-)
Da er det alfor lang tid mellom hver gang du er innomHei på dere :-D
Over 18000 innlegg i denne tråden siden jeg var innom sist :-D
Dere er gode på å skravle ;-)
Hurra for rundt tallDa tar jeg kvelden.
80.200 innlegg!
Nei det var et godt kjøp og salgHelt utrolig! Ikke tapt mye på den da
Opplevelsen var vel det viktigsteVeldig stas ingen fisk og veldig sliten da hun kom hjem
Ånåneida daOkei. Skulle til og si håpe hun kommer på min dag, men det håper jeg ikke da
Fyller nemlig helt i slutten av mnd
Ja, men hun sa at hun ikke ville på fisketur med pappa mer det var så kjedeligOpplevelsen var vel det viktigste
Ja. Den ble mye bedre enn forventetHatt en fin natt?
28juli nemligÅnåneida da
Jeg setter forøvrig i gang på mandag, men det kan jo ta mange dager fortsatt det da.
Ånei, er jeg fortsatt gravid da så vurderer jeg keisersnitt på meg selv28juli nemlig
Blir spennende å se
Haha huff da.Ånei, er jeg fortsatt gravid da så vurderer jeg keisersnitt på meg selv
Mest for å ikke vekke minstemor.For å ikke holde mannen våken?
Du manglet stusselige 4 innlegg!!Da var jeg på rund igjen og prøver igjen å forlate dere ut måneden,,,
God formiddag så gøy!God morgen starta dagen med å bestille biletter til allsang på grensen
Ja det har dere joJa, men da har vi noe å se frem til neste gang
Ha en super dag du ogsåGod morgen
1 juli tenk, og hvilken fantastisk mnd. Jeg ble jo født da
Ønsker alle en fin dag!
Jeg så det, men det er greit..Du manglet stusselige 4 innlegg!!