Juni - skravletråden

Tar øvelser som er bra om man har bekkenløsning, men nesten livredd fysio siden de få gangene jeg har hvert hos dem før (ikke her men i Norge), så har de gjort det slik at jeg ikke kan bevege meg noe etterpå fordi de tok ikke hensyn til andre plager :(
Oi,,så kjedelig :( og du ønsker så kan jeg ta bilde av de øvelsene jeg fikk fra min fysio og sende deg?
 
Er ikke sikker på om jeg ville ha valgt det samme før jeg fikk han, det å prøve på nummer 3 satt veldig langt inne.
Når han er her så er jeg ikke i tvil
Man kan jo ikke vite i forkant hvordan det blir. Jeg kjenner jo litt enda så for min del blir det ikke nr 3. Redd for smertene skal bli kronisk
 
Jeg har alltid fått beskjed om å gi det mer som lunsj. Å begynne med kveldsmat har jeg lest (saklig. Ikke synsing) og blitt fortalt kunne ende motsatt enn ønsket pga at det er tøft for tarmen å begynne med fast føde. Men det er lenge siden jeg hadde små, denne gangen gjør jeg mye bare det jeg har gjort før...

Planen var "middag" neste egentlig.
Har blitt fortalt det samme når det kommer til grøt
 
Men noen av oss kan finne på å bli trøtte og sovne før midtnatt.

Selv om det teoretisk sett er min sovemorgen i morgen, vi innførte annenhver morgen med yngste for et par dager siden, men i dag var det vel og merke mannen sovedag, men han sov på gulvet til mellomste.... (og selv sovemorgen må jeg jo amme da)
Joa, du får se litt ann. Satse på at alle andre sover nå ;)
 
Hadde de mange innlegg over deg? Håper også du greier det. At du slipper 21 plassen. Eller er det 20 plassen? Siden det står topp over 20? Eller hva det sto igjen
Det står topp 20.
Lå på 21. plass ved forrige oppdatering.
Hadde egentlig gitt meg for måneden siden jeg var på rundt tall, men når jeg brått så jeg lå på 19. plass med under 10 innlegg til 21. plass så ombestemte jeg meg.
Kunne ikke skravle så mye med en gang og falt ned på 21. plass med rett under 40 innlegg til 20. plass.
Håper jeg har tatt det igjen nå.
Lige ved rundt tall igjen
 
Var han glad for å lære tilbake i bhg? :)

Nei skulle tro noen over 30 med ei jente fra før og svigermor som er jordmor samt at hun jo selv jobber på apotek burde vite bedre enn som så! Men neida virker dessverre ikke sånn :( lettere å heve seg over det når flere reagerer på hva hun sier da :)
Ja, veldig glad. Strålende fornøyd både i går og i dag. Tilvenning på storeavd. et par timer ons og tors, så greit han får med seg det også syns jeg.

Håper du har glemt det idiotiske hun sa nå;)

Hatt en fin dag:)?
 
Ja, jeg fikk vår gratis mot henting :) og en madrass på ikea koster ikke allverden
Nettopp! Det håper jeg å finne! Men helst to stk og to juniorsenger, kan kanskje bli for mye å håpe på men men ;)
 
Det står topp 20.
Lå på 21. plass ved forrige oppdatering.
Hadde egentlig gitt meg for måneden siden jeg var på rundt tall, men når jeg brått så jeg lå på 19. plass med under 10 innlegg til 21. plass så ombestemte jeg meg.
Kunne ikke skravle så mye med en gang og falt ned på 21. plass med rett under 40 innlegg til 20. plass.
Håper jeg har tatt det igjen nå.
Lige ved rundt tall igjen
Håper det holder :)
 
Back
Topp