Juni - skravletråden

Sovet for mye?
Vanskelig å si, kanskje eventuelt mareritt
Kan jo være :p eller for lite siden jeg har hatt mange dårlige netter i det siste :p
 
Hihi, sånn er det her å, bare at bbhugme puta ligger mellom meg og mannen, på deling :p Blir spennende når han kommer å se ;)
Hoho syns det var så vannskelig å finne en god sovestilling som gravid. Pluss at jeg måtte tisse hvert 15 min nesten :eek:
 
Ja det forstår jeg :) Men nå er der vel ferdig med oppussingen?
Kos deg masse med mannen hjemme!❤️
Joda, vi mangler noen småting, som et skap her og der men alt av store ting er ferdig :))
 
Ja det er lurt ;)

Det var sånn vi gjorde også ;) Sparte og kjøpte etterpå :)
Kom over den sengen via en siden jeg følger på FB ;) Å tenkte det var genialt ift at vi kun hadde to soverom :)
Må jo spare og kan jo ta tid så bare å være tålmodig ;) greit med gode løsninger da :)
 
Huff han var så lenge syk ja :( godt han er frisk nå :D

Tja som vanlig, var forbannet og lei meg igår da.
Møtte ei kollega med termin neste uke, og når hun fikk høre jeg er sykmeldt snakket hun om at hun var sterkere siden hun jobbet frem til permisjon! Som om jeg ikke syns det var ikke nok at jeg er 8 år yngre men allikevel sliter! Mannen snakket som om han var enig med henne og han fikk høre det skikkelig etterpå!
Sa hun seriøst at hun var sterkere enn deg siden hun jobbet til perm???:O
 
Huff! Trille skal jeg kjøpe brukt, om jeg ikke kommer over et super salg, men har god tid, skal ha babyzen yoyo :D

Vi fikk vogn med snuppa og glad for det men vil helst unngå 10 år gamle vogner denne gangen ;)
Vi har babyjogger city mini GT. Elsker den :D

Ser ofte brukte Emmaljunga som er sånn 3-5 år under halve prisen:)
 
Ja, hadde så vondt av han. Nå er han heldigvis frisk og rask, og tilbake i barnehagen:)

Hva sa du nå?! Hun kan jo ikke være helt rett som sier slikt?
Skjønner godt du var både lei deg og forbannet. Må prøve heve deg over det!
Var han glad for å lære tilbake i bhg? :)

Nei skulle tro noen over 30 med ei jente fra før og svigermor som er jordmor samt at hun jo selv jobber på apotek burde vite bedre enn som så! Men neida virker dessverre ikke sånn :( lettere å heve seg over det når flere reagerer på hva hun sier da :)
 
Vi har vært i butikken, det var vått :p så nå har jeg lagd matmuffins og skjært opp frukt til frøkna :)

Skulle egentlig på barnas hus senere idag meeen tror vi skipper det :p
Såpass vått idag? :eek:
Deilig å kose seg inne istedenfor da ;)
 
Jaggu om jeg ikke sovet ganske greit i natt, og har sovet helt til nå (uten et par timer med snuppa på morgenen.
Herlighet. Søvn avler virkelig søvn :eek:
Så herlig da! :) begynner du å føle deg uthvilt? :)
 
Er det en nyeste emmaljungaen du ønsker? Den med store svinghjul?
Nei kan godt ta edge eller Mondial men understellet må ha svingbare fremhjul.
Og på finn er det nærmest umulig å finne i området der jeg føler meg komfortabel med å lete :(
 
Back
Topp