Vi har vært i butikken, det var vått så nå har jeg lagd matmuffins og skjært opp frukt til frøknaGod morgen har du noen planer idag
Skulle egentlig på barnas hus senere idag meeen tror vi skipper det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vært i butikken, det var vått så nå har jeg lagd matmuffins og skjært opp frukt til frøknaGod morgen har du noen planer idag
Koselig med besøk nå savnet jeg plutselig mine søsken littHar besøk av søskenene mine enda. Så blir å være med de.. skal på møte i bhg og skulle helst fått malet litt hus
God morgen søtaGod morgen til deg å søta
Fin natt?
God morgen jeg forsøker å vinne reiseseng til deg på Jollyroom sin fb konkurrangseGood morning
Er dessverre veldig forkjølaEr du syk ?
Haha Syns jeg ser det for megGod morgen søta
Jaa natten var grei. Lille og mannen breier seg så mye i senga, begge lå i stjerne form så jeg lå neddi en sprekk men sov godt
Hva med deg?
Hoho fest i magehuset savner jeg hvis jeg lå intil mannen så våkna han av festen "nei men for pokker, sover hun aldri, tenk når hun kommer ut" ååh jada.Haha Syns jeg ser det for meg
Sov utrolig godt til det ble fest i magehuset og den stoppet da klokka ringte
Også fortsetter jeg i dagDa trengte du det sikkert
Jaggu om jeg ikke sovet ganske greit i natt, og har sovet helt til nå (uten et par timer med snuppa på morgenen.Det skjønner jeg godt.
Greit å få hentet seg litt inn før fødsel og tilværelse med liten baby ❤
Håper det kommer seg nå, hvis ikke så få jeg bare forsette å soveHåper energien er på plass i morgen, pg at du får sove i natt god natt
Er det en nyeste emmaljungaen du ønsker? Den med store svinghjul?Egentlig ikke men kjører vi brukt skal det være emmaljunga med svingbare fremhjul kom helst ikke her brukt ut og funnet ut at det er verre å finne enn noe annet nytt
Hihi, sånn er det her å, bare at bbhugme puta ligger mellom meg og mannen, på deling Blir spennende når han kommer å seHoho fest i magehuset savner jeg hvis jeg lå intil mannen så våkna han av festen "nei men for pokker, sover hun aldri, tenk når hun kommer ut" ååh jada.
God formiddag Hatt en fin morgen?God formiddag jenter
Nei, jeg er bare ærlig.Nååå du er vel skjønn ❤
Håper det blir en fin enGod morgen
Snart jobb på meg, blir en lang dag
For at du er gravidHvordan kan man ha en god natt søvn og allikevel føle seg utslitt...
Joda, du sier nok noe der. Har igjen sovet en 2 timers dupp.Da trenger du nok mye hvile snuppa
Lade batteri og alt det der...
Så sent kan jo være eller bare det faktum at jeg trenger mer søvn som gravid småbarnsmorSovet urolig uten å vite om det? Sovnet ikke før halv3 her. .
Kanskje jeg må sjekke fitbiten min om den har registrert noe ;pFullt mulig det. Kanskje urolig søvn