Juni - skravletråden

Har besøk av søskenene mine enda. Så blir å være med de.. skal på møte i bhg og skulle helst fått malet litt hus :)
Koselig med besøk :) nå savnet jeg plutselig mine søsken litt :p

Her regner det sikkelig, møtte nabon på butikken "jeg får aldri malt huset jeg, norsk sommer takk skal du ha" da han :p
 
God morgen søta :)

Jaa natten var grei. Lille og mannen breier seg så mye i senga, begge lå i stjerne form så jeg lå neddi en sprekk :p men sov godt ;)
Hva med deg?
Haha :D Syns jeg ser det for meg :)

Sov utrolig godt til det ble fest i magehuset :eek: og den stoppet da klokka ringte :(
 
Haha :D Syns jeg ser det for meg :)

Sov utrolig godt til det ble fest i magehuset :eek: og den stoppet da klokka ringte :(
Hoho fest i magehuset savner jeg :p hvis jeg lå intil mannen så våkna han av festen :p "nei men for pokker, sover hun aldri, tenk når hun kommer ut" ååh jada.
 
Det skjønner jeg godt.
Greit å få hentet seg litt inn før fødsel og tilværelse med liten baby ❤
Jaggu om jeg ikke sovet ganske greit i natt, og har sovet helt til nå (uten et par timer med snuppa på morgenen.
Herlighet. Søvn avler virkelig søvn :eek:
 
Egentlig ikke men kjører vi brukt skal det være emmaljunga med svingbare fremhjul kom helst ikke her brukt ut og funnet ut at det er verre å finne enn noe annet nytt ;)
Er det en nyeste emmaljungaen du ønsker? Den med store svinghjul?
 
Hoho fest i magehuset savner jeg :p hvis jeg lå intil mannen så våkna han av festen :p "nei men for pokker, sover hun aldri, tenk når hun kommer ut" ååh jada.
Hihi, sånn er det her å, bare at bbhugme puta ligger mellom meg og mannen, på deling :p Blir spennende når han kommer å se ;)
 
Sovet urolig uten å vite om det? Sovnet ikke før halv3 her. .
Så sent :eek: kan jo være :p eller bare det faktum at jeg trenger mer søvn som gravid småbarnsmor :p
 
Back
Topp