Juni - skravletråden

Hun kommer til å storkose seg her:D
Håper det :)
Hun lyste opp av Snapene hun fikk se ihvertfall, men var litt usikker på slangen og altfor fasinert i løvene! :eek:
Men hun gleder seg skikkelig til sebra og giraff da :)
 
Har sovet i hvert fall. Lillemor har brukt meg som madrass:p du da?
Har kjennskap til det her også:p.
Nja litt på og av. Enten springer jeg på do fordi huleboer bruker blæren min som boksepute og i natt var mini litt urolig og våknet i 4 tiden og brukte litt tid på å sovne igjen. Virker ikke helt i form idag
 
Veldig lite... skal i barnehagen på oppstartsamtale til mini. Snakk om å trille oss en tur, men tror jeg skal se om jeg får malt litt hus også..
Så gøy med oppstartsamtale:).

Alltid noe som må gjøres:). Burde klippet plen her men absolutt ikke vær til noe plenklipping her idag ihvertfall. Får se til helgen. Tror de har meldt litt bedre vær da:)
 
Glemt hvor dyrt barnevogn er?
Jeg vil også ha en som ikke er bare plastikk så blir spennende å se hva vi finner :)
Det koster :p betalte 9000 for vår første. Og trilla vår kosta 4000. :p
 
Joda, bare bra! Så glad for at OJ er frisk og rask igjen etter 1,5 uke hjemme.

Og hos deg da?:)
Huff han var så lenge syk ja :( godt han er frisk nå :D

Tja som vanlig, var forbannet og lei meg igår da.
Møtte ei kollega med termin neste uke, og når hun fikk høre jeg er sykmeldt snakket hun om at hun var sterkere siden hun jobbet frem til permisjon! Som om jeg ikke syns det var ikke nok at jeg er 8 år yngre men allikevel sliter! Mannen snakket som om han var enig med henne og han fikk høre det skikkelig etterpå!
 
Det koster :p betalte 9000 for vår første. Og trilla vår kosta 4000. :p
Huff! Trille skal jeg kjøpe brukt, om jeg ikke kommer over et super salg, men har god tid, skal ha babyzen yoyo :D

Vi fikk vogn med snuppa og glad for det men vil helst unngå 10 år gamle vogner denne gangen ;)
 
Så prøvde jeg å duppe litt sammen med frøkna. Men da blir jeg bare enda mer trøtt...
 
Har kjennskap til det her også:p.
Nja litt på og av. Enten springer jeg på do fordi huleboer bruker blæren min som boksepute og i natt var mini litt urolig og våknet i 4 tiden og brukte litt tid på å sovne igjen. Virker ikke helt i form idag
Ja er det ikke det ene så er det det andre. Håper han ikke blir syk
 
Da var det natta her også. Hører på MJ sin snorking (sover med døren åpen for å få det kaldt på rommet hennes) og mannen er på badet. Håper jeg har litt mer energi i morgen enn i dag altså
Håper natten har gitt deg god hvile:)
 
Ja det er greit å vite :)
Greit å eventuelt stikke innom kl 10.00 også ta en tur senere på dagen :)

Ja leilighet på 74 kvm, men jeg har bestemt meg for at her bor vi frem til vi kan kjøpe! Så bare å finne på noen kreative løsninger, hadde planer om køyeseng men høy seng med sprinkelseng under var jo genialt! Vi skal også ha en man kan ta av ene siden så de kan jo ligge sånn lenge ;)
Ja det er lurt ;)

Det var sånn vi gjorde også ;) Sparte og kjøpte etterpå :)
Kom over den sengen via en siden jeg følger på FB ;) Å tenkte det var genialt ift at vi kun hadde to soverom :)
 
Back
Topp