Sovet for mye?Hvordan kan man ha en god natt søvn og allikevel føle seg utslitt...
Vanskelig å si, kanskje eventuelt mareritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovet for mye?Hvordan kan man ha en god natt søvn og allikevel føle seg utslitt...
Glemt hvor dyrt barnevogn er?Oi, det var voldsomt dyrt håper dere finner noe annet...
Håper detHun kommer til å storkose seg her
God morgenGod morgen alle.
Ha en strålende tors
Har kjennskap til det her også.Har sovet i hvert fall. Lillemor har brukt meg som madrass du da?
Så gøy med oppstartsamtale.Veldig lite... skal i barnehagen på oppstartsamtale til mini. Snakk om å trille oss en tur, men tror jeg skal se om jeg får malt litt hus også..
God morgenGod morgen alle sammen
Helt sant. 3 uker igjenEr du alene så er det ikke så enkelt nei
Godt du snart er i mål!
Joda, bare bra! Så glad for at OJ er frisk og rask igjen etter 1,5 uke hjemme.God morgen
Hvordan går det med deg? Håper dere har en strålende torsdag
Det koster betalte 9000 for vår første. Og trilla vår kosta 4000.Glemt hvor dyrt barnevogn er?
Jeg vil også ha en som ikke er bare plastikk så blir spennende å se hva vi finner
Takk det samme til deg flotteGod morgen alle.
Ha en strålende tors
Huff han var så lenge syk ja godt han er frisk nåJoda, bare bra! Så glad for at OJ er frisk og rask igjen etter 1,5 uke hjemme.
Og hos deg da?
Huff! Trille skal jeg kjøpe brukt, om jeg ikke kommer over et super salg, men har god tid, skal ha babyzen yoyoDet koster betalte 9000 for vår første. Og trilla vår kosta 4000.
Takk det samme til degGod morgen alle.
Ha en strålende tors
Ja er det ikke det ene så er det det andre. Håper han ikke blir sykHar kjennskap til det her også.
Nja litt på og av. Enten springer jeg på do fordi huleboer bruker blæren min som boksepute og i natt var mini litt urolig og våknet i 4 tiden og brukte litt tid på å sovne igjen. Virker ikke helt i form idag
Håper natten har gitt deg god hvileDa var det natta her også. Hører på MJ sin snorking (sover med døren åpen for å få det kaldt på rommet hennes) og mannen er på badet. Håper jeg har litt mer energi i morgen enn i dag altså
God morgenGod morgen alle sammen!
Ja det er lurtJa det er greit å vite
Greit å eventuelt stikke innom kl 10.00 også ta en tur senere på dagen
Ja leilighet på 74 kvm, men jeg har bestemt meg for at her bor vi frem til vi kan kjøpe! Så bare å finne på noen kreative løsninger, hadde planer om køyeseng men høy seng med sprinkelseng under var jo genialt! Vi skal også ha en man kan ta av ene siden så de kan jo ligge sånn lenge