Juni - skravletråden

God morgen :) ingen spesielle planer :) eneste er vel å handle litt når samboer kommer hjem.
Hva med deg?

God morgen :) ha en fin dag du også :) planer for dagen?
Har besøk av søskenene mine enda. Så blir å være med de.. skal på møte i bhg og skulle helst fått malet litt hus :)
 
Da var det natta her også. Hører på MJ sin snorking (sover med døren åpen for å få det kaldt på rommet hennes) og mannen er på badet. Håper jeg har litt mer energi i morgen enn i dag altså
Håper dagen idag blir bedre :)
 
God morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
God morgen :) Er så kjipt med lite søvn :( Fikk det selv i natt (mageboeren ville ha fest)
Jeg skal jobbe og så skal vi skru opp den nye sengen til N :D er det foreldresamtale du skal i
 
God morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
Håper du får en hvil senere da:)

Idag skal jeg vaske og rydde hus. :)
 
Ja det er forskjellige klokkeslett;) Men vil bare si ifra syndet er et stykke oppoverbakke å gå fra hovedinngangen og til den skogen ;) Så beregn litt god tid :) Vi prøvde å bestille når vi sto i kø, det gikk dårlig :(

Hehe, ja det blir spennende å se hvordan det går :) Bor dere i leilighet?
Ja det er greit å vite :)
Greit å eventuelt stikke innom kl 10.00 også ta en tur senere på dagen :)

Ja leilighet på 74 kvm, men jeg har bestemt meg for at her bor vi frem til vi kan kjøpe! Så bare å finne på noen kreative løsninger, hadde planer om køyeseng men høy seng med sprinkelseng under var jo genialt! Vi skal også ha en man kan ta av ene siden så de kan jo ligge sånn lenge ;)
 
Back
Topp