God morgen sovet godt?God natt damer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen sovet godt?God natt damer
God morgen Ha en fin dag på jobb, og lykke til med intervjuGod morgen
Snart jobb på meg, blir en lang dag
Sovet urolig uten å vite om det? Sovnet ikke før halv3 her. .Hvordan kan man ha en god natt søvn og allikevel føle seg utslitt...
Snart har du jenta di i armene dineJoda, er bare veldig sliten.. ♡
Har besøk av søskenene mine enda. Så blir å være med de.. skal på møte i bhg og skulle helst fått malet litt husGod morgen ingen spesielle planer eneste er vel å handle litt når samboer kommer hjem.
Hva med deg?
God morgen ha en fin dag du også planer for dagen?
Håper dagen idag blir bedreDa var det natta her også. Hører på MJ sin snorking (sover med døren åpen for å få det kaldt på rommet hennes) og mannen er på badet. Håper jeg har litt mer energi i morgen enn i dag altså
God morgenGod morgen alle sammen!
Ja det forstår jeg Men nå er der vel ferdig med oppussingen?Veldig godt for oss begge. Huset har vært altoppslukende de siste 6 mnd.. og nå med en bebis på vei er det veldig godt å vite at jeg har han hjemme
God morgen Er så kjipt med lite søvn Fikk det selv i natt (mageboeren ville ha fest)God morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
Det er det :/Kjedelig med slike kvelder
Håper du får en hvil senere daGod morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
Lykke til på jobb og intervjuGod morgen
Snart jobb på meg, blir en lang dag
God morgen til deg å søtaGod morgen alle sammen
Good morningGod morgen alle sammen
Fullt mulig det. Kanskje urolig søvnHvordan kan man ha en god natt søvn og allikevel føle seg utslitt...
Hehe, koser dere dere i parken?Godt å se deg igjen
Deilig det daHer er mannen og frøkena dratt, og resten av huset sover. Så jeg nyter stillheten får se om jeg sover 2.duppen med mini
Prøve å få kontroll på et rotete hus du da?'God morgen hva skal du gjøre i dag?
God morgen Sovet greit til mageboeren fant ut at det skulle være fest Så litt trøtt Men overlevbart Din da? Sovet godt på hotelletGod morgen sovet godt?
Ja det er greit å viteJa det er forskjellige klokkeslett Men vil bare si ifra syndet er et stykke oppoverbakke å gå fra hovedinngangen og til den skogen Så beregn litt god tid Vi prøvde å bestille når vi sto i kø, det gikk dårlig
Hehe, ja det blir spennende å se hvordan det går Bor dere i leilighet?