God morgenGod morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
Her er det ny dag i dyreparken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
Nei oppstartsamtale på mini. Så får de hilset på henne og vite litt hvordan hun er. Hva hun kan o.l skal ikke starte helt enda. Men samtalen er nå pga ferieavløsningenGod morgen Er så kjipt med lite søvn Fikk det selv i natt (mageboeren ville ha fest)
Jeg skal jobbe og så skal vi skru opp den nye sengen til N er det foreldresamtale du skal i
TakkTakk det samme til deg flotte
Åja Blir gøy å se hvordan det er der da, så får hun også sett litt Sove litt etterpå daNei oppstartsamtale på mini. Så får de hilset på henne og vite litt hvordan hun er. Hva hun kan o.l skal ikke starte helt enda. Men samtalen er nå pga ferieavløsningen
Ja, hadde så vondt av han. Nå er han heldigvis frisk og rask, og tilbake i barnehagenHuff han var så lenge syk ja godt han er frisk nå
Tja som vanlig, var forbannet og lei meg igår da.
Møtte ei kollega med termin neste uke, og når hun fikk høre jeg er sykmeldt snakket hun om at hun var sterkere siden hun jobbet frem til permisjon! Som om jeg ikke syns det var ikke nok at jeg er 8 år yngre men allikevel sliter! Mannen snakket som om han var enig med henne og han fikk høre det skikkelig etterpå!
Takk for detTakk det samme til deg
Så deilig... kunne også tenkt meg det. ungene er veldig glad i dyr. Heldigvis er hun i en friluftsbarnehage. Der har de villsau, kaniner, skottskhøylandsfe, høner, hund og katt..God morgen
Tilbake til normalen nåTakk
Hvordan føler du deg i dag?
Skal dere se Sabeltann?God morgen
Håper heller ikke det. Ikke særlig matlyst og skikkelig klengete og sutrete til nå idag ihvertfall. Men virker ikke som han har feber og er heller ikke forkjøltJa er det ikke det ene så er det det andre. Håper han ikke blir syk
Du får ta det opp med demÅ ja, når ikke folk forventer at jeg skal hjelpe dem eller gjøre masse ting da
Det er bra da har han begynt å gå enda? Mener å huske du var litt fortvilt over det?Håper heller ikke det. Ikke særlig matlyst og skikkelig klengete og sutrete til nå idag ihvertfall. Men virker ikke som han har feber og er heller ikke forkjølt
Hørtes bra ut det jaDet ble buffet nydelig sådann!
Kos dere i dyreparkenGod morgen
Er du syk ?Kos dere i dyreparken
Her blir det en dag i senga
Det skjønner jegGod ferie hun har bodd mye hos oss i denne og forrige uke så hun ønsket han hjem til seg og
Ja, man oppdager jo at man liker den når ungen sover ute i vogn...Hehe, godt den dukket opp igjen
Det på parkeringsplassen ca? Har lurt på om vi skal bo der neste gang, sist sov vi i kardemommebyDyreparkhotellet i Kristiansand
Stemmer det. Nei ikke enda:-/. Går når han har noe å holde i som bord, sofa osv. Holder oss i hånden også og kan gå litt men er veldig stiv i bena da. Håper virkelig at han får til å gå ila sommeren før han begynner å barnehage høstenDet er bra da har han begynt å gå enda? Mener å huske du var litt fortvilt over det?
Haha ser for meg at du bare vender skulderen til å dytter hu bakover. Jeg tok jo tak i armen på tigger damen i går.Hun var skikkelig innpåsliten og ville ikke godta et nei!
Fulgte etter meg mens hun rev i veska mi...måtte til slutt bli strenge RonjaR og dytte henne bort