Juni - skravletråden

God morgen :) Er så kjipt med lite søvn :( Fikk det selv i natt (mageboeren ville ha fest)
Jeg skal jobbe og så skal vi skru opp den nye sengen til N :D er det foreldresamtale du skal i
Nei oppstartsamtale på mini. Så får de hilset på henne og vite litt hvordan hun er. Hva hun kan o.l :) skal ikke starte helt enda. Men samtalen er nå pga ferieavløsningen
 
Nei oppstartsamtale på mini. Så får de hilset på henne og vite litt hvordan hun er. Hva hun kan o.l :) skal ikke starte helt enda. Men samtalen er nå pga ferieavløsningen
Åja :) Blir gøy å se hvordan det er der da, så får hun også sett litt :) Sove litt etterpå da :D
 
Huff han var så lenge syk ja :( godt han er frisk nå :D

Tja som vanlig, var forbannet og lei meg igår da.
Møtte ei kollega med termin neste uke, og når hun fikk høre jeg er sykmeldt snakket hun om at hun var sterkere siden hun jobbet frem til permisjon! Som om jeg ikke syns det var ikke nok at jeg er 8 år yngre men allikevel sliter! Mannen snakket som om han var enig med henne og han fikk høre det skikkelig etterpå!
Ja, hadde så vondt av han. Nå er han heldigvis frisk og rask, og tilbake i barnehagen:)

Hva sa du nå?! Hun kan jo ikke være helt rett som sier slikt?
Skjønner godt du var både lei deg og forbannet. Må prøve heve deg over det!
 
Håper heller ikke det. Ikke særlig matlyst og skikkelig klengete og sutrete til nå idag ihvertfall. Men virker ikke som han har feber og er heller ikke forkjølt
Det er bra da:) har han begynt å gå enda? Mener å huske du var litt fortvilt over det?
 
Det er bra da:) har han begynt å gå enda? Mener å huske du var litt fortvilt over det?
Stemmer det. Nei ikke enda:-/. Går når han har noe å holde i som bord, sofa osv. Holder oss i hånden også og kan gå litt men er veldig stiv i bena da. Håper virkelig at han får til å gå ila sommeren før han begynner å barnehage høsten:)
 
Hun var skikkelig innpåsliten og ville ikke godta et nei!:rolleyes:
Fulgte etter meg mens hun rev i veska mi...måtte til slutt bli strenge RonjaR og dytte henne bort:p
Haha ser for meg at du bare vender skulderen til å dytter hu bakover. Jeg tok jo tak i armen på tigger damen i går.
 
Back
Topp