Juni - skravletråden

Ikke så mye. Tar med meg mini på middag til foreldrene mine siden gubben jobber kveldsskift. Du da?:)
Veldig lite... skal i barnehagen på oppstartsamtale til mini. Snakk om å trille oss en tur, men tror jeg skal se om jeg får malt litt hus også..
 
Brukt er utelukket?
Egentlig ikke men kjører vi brukt skal det være emmaljunga med svingbare fremhjul kom helst ikke her brukt ut og funnet ut at det er verre å finne enn noe annet nytt ;)
 
God morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
 
God morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
Du får slappe av etter møte om mulig :)
Jeg skal snart få mann og barn ut av huset, sove litt til før jeg skal til lidl med naboen ;)
Også må jeg finne ut hva vi skal spise idag.
 
Du får slappe av etter møte om mulig :)
Jeg skal snart få mann og barn ut av huset, sove litt til før jeg skal til lidl med naboen ;)
Også må jeg finne ut hva vi skal spise idag.
Her er mannen og frøkena dratt, og resten av huset sover. Så jeg nyter stillheten :D får se om jeg sover 2.duppen med mini ;)
 
Tenker å tipse dem om det ja, var vel fra 10.00 samme dag så slapp man også betale, høres jo veldig lurt ut :)
Ja det er forskjellige klokkeslett;) Men vil bare si ifra syndet er et stykke oppoverbakke å gå fra hovedinngangen og til den skogen ;) Så beregn litt god tid :) Vi prøvde å bestille når vi sto i kø, det gikk dårlig :(
Snuppa gleder seg skikkelig til de skal dele rom, blir spennende å se om hun gleder seg like mye når han kommer ;)
Hehe, ja det blir spennende å se hvordan det går :) Bor dere i leilighet?
 
Back
Topp