Juni - skravletråden

Ikke så mye. Tar med meg mini på middag til foreldrene mine siden gubben jobber kveldsskift. Du da?:-)
Veldig lite... skal i barnehagen på oppstartsamtale til mini. Snakk om å trille oss en tur, men tror jeg skal se om jeg får malt litt hus også..

God morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?

God morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
Du får slappe av etter møte om mulig :)
Jeg skal snart få mann og barn ut av huset, sove litt til før jeg skal til lidl med naboen ;)
Også må jeg finne ut hva vi skal spise idag.

Du får slappe av etter møte om mulig :)
Jeg skal snart få mann og barn ut av huset, sove litt til før jeg skal til lidl med naboen ;)
Også må jeg finne ut hva vi skal spise idag.
Her er mannen og frøkena dratt, og resten av huset sover. Så jeg nyter stillheten :D får se om jeg sover 2.duppen med mini ;)

Tenker å tipse dem om det ja, var vel fra 10.00 samme dag så slapp man også betale, høres jo veldig lurt ut :)
Ja det er forskjellige klokkeslett;) Men vil bare si ifra syndet er et stykke oppoverbakke å gå fra hovedinngangen og til den skogen ;) Så beregn litt god tid :) Vi prøvde å bestille når vi sto i kø, det gikk dårlig :(
Snuppa gleder seg skikkelig til de skal dele rom, blir spennende å se om hun gleder seg like mye når han kommer ;)
Hehe, ja det blir spennende å se hvordan det går :) Bor dere i leilighet?

Back
Topp