Veldig lite... skal i barnehagen på oppstartsamtale til mini. Snakk om å trille oss en tur, men tror jeg skal se om jeg får malt litt hus også..Ikke så mye. Tar med meg mini på middag til foreldrene mine siden gubben jobber kveldsskift. Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig lite... skal i barnehagen på oppstartsamtale til mini. Snakk om å trille oss en tur, men tror jeg skal se om jeg får malt litt hus også..Ikke så mye. Tar med meg mini på middag til foreldrene mine siden gubben jobber kveldsskift. Du da?
Egentlig ikke men kjører vi brukt skal det være emmaljunga med svingbare fremhjul kom helst ikke her brukt ut og funnet ut at det er verre å finne enn noe annet nyttBrukt er utelukket?
God morgenGod morgen alle sammen!
Du får slappe av etter møte om muligGod morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
EnigOi Da skjønner jeg at den gikk fort ut av hus! Ikke bra Ja kjempe viktig med sengekant!!
Takk for detLykke til i morgen
Nååå du er vel skjønn ❤Vært deg selv-og de vil elske deg ♡
God morgenGod morgen alle sammen!
Her er mannen og frøkena dratt, og resten av huset sover. Så jeg nyter stillheten får se om jeg sover 2.duppen med miniDu får slappe av etter møte om mulig
Jeg skal snart få mann og barn ut av huset, sove litt til før jeg skal til lidl med naboen
Også må jeg finne ut hva vi skal spise idag.
Ja det er forskjellige klokkeslett Men vil bare si ifra syndet er et stykke oppoverbakke å gå fra hovedinngangen og til den skogen Så beregn litt god tid Vi prøvde å bestille når vi sto i kø, det gikk dårligTenker å tipse dem om det ja, var vel fra 10.00 samme dag så slapp man også betale, høres jo veldig lurt ut
Hehe, ja det blir spennende å se hvordan det går Bor dere i leilighet?Snuppa gleder seg skikkelig til de skal dele rom, blir spennende å se om hun gleder seg like mye når han kommer
God morgen. Ha en fin dag på jobbGod morgen
Snart jobb på meg, blir en lang dag
Goood morgen Hva står på dagsplan?God morgen alle sammen!
God morgen hva er dine planer for morgenen?God morgen alle sammen
Vi skal i dyreparken igjen idag og så hjem i ettermiddagSkal dere hjem igjen om noen dager? Eller videre?
God morgenGod morgen damer. Her har jeg sovet lite i natt. Mest lyst å legge meg, men skal i møte i bhg om ikke så lenge så får holde meg våken. Hva skal dere gjøre i dag?
Ja heldigvis for detDet er ikke gøy, men godt det er sommer
Kos dere masseVi skal i dyreparken igjen idag og så hjem i ettermiddag