Det er det vi kommer til å gjøre også. Men er redd for at når den tid kommer så er det blitt dyrt der åVar 21 jeg da . ja vi gjorde det
Bodde dere lenge i Oslo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det vi kommer til å gjøre også. Men er redd for at når den tid kommer så er det blitt dyrt der åVar 21 jeg da . ja vi gjorde det
Hehe, utrolig hvor ting gjemmer segÅ brette klær kan ha flere fordeler enn man tror.
F.eks kan det fra under en stabel tørre klær dukke frem.... Foreldreenheten til babycallen som har vært borte noen dager...
Jeg ble nesten litt sjaluJa. Det er ikke så dumt det
Veldig godt for oss begge. Huset har vært altoppslukende de siste 6 mnd.. og nå med en bebis på vei er det veldig godt å vite at jeg har han hjemmeSå deilig for han
Fysøren så kult! Gleder meg til å seJepp i morgen. Har vært å kjøpt køyesengen i dag og skal sette den opp i morgen
Jada han blir egentlig sur på meg for at jeg gjør for mye.Det har bedra seg nå?
Det er jo litt søtt har du fått slappa av i kveld ?Jada han blir egentlig sur på meg for at jeg gjør for mye.
Vi fpr se daDet klarer du fint vakre deg
Håper det blir bra Rapport i morgen ettermiddagFysøren så kult! Gleder meg til å se
7 år bodde vi derDet er det vi kommer til å gjøre også. Men er redd for at når den tid kommer så er det blitt dyrt der å
Bodde dere lenge i Oslo
God natt og lykke til i morgenFunnet frem attester og klær
Nå finner jeg senga
god natt og sov godtGod natt damer
Takk for detGod natt og lykke til i morgen
Ja. Viktig å se hva som er på markedet der og daDet er sant.. Men det tar vi når den tid kommer
Lykke til i morgenFunnet frem attester og klær
Nå finner jeg senga
God nattGod natt damer
Syns ikke jeg har gjort annet enn det i hele dag jegDet er jo litt søtt har du fått slappa av i kveld ?
Gleder meg og lykken tilHåper det blir bra Rapport i morgen ettermiddag