Vært deg selv-og de vil elske deg ♡Vi fpr se da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært deg selv-og de vil elske deg ♡Vi fpr se da
God natt. Og lykke til i morraFunnet frem attester og klær
Nå finner jeg senga
God nattDa var det natta her også. Hører på MJ sin snorking (sover med døren åpen for å få det kaldt på rommet hennes) og mannen er på badet. Håper jeg har litt mer energi i morgen enn i dag altså
Da trengte du det sikkertSyns ikke jeg har gjort annet enn det i hele dag jeg
Håper energien er på plass i morgen, pg at du får sove i natt god nattDa var det natta her også. Hører på MJ sin snorking (sover med døren åpen for å få det kaldt på rommet hennes) og mannen er på badet. Håper jeg har litt mer energi i morgen enn i dag altså
Å ja, når ikke folk forventer at jeg skal hjelpe dem eller gjøre masse ting daDa har du nok det ja
Tenker å tipse dem om det ja, var vel fra 10.00 samme dag så slapp man også betale, høres jo veldig lurt utJa det må hun bli med på Et tips er å forhåndsbestille til hakkebakkeskogen Slipper kø Masse fine dyr å så på å
Snuppa gleder seg skikkelig til de skal dele rom, blir spennende å se om hun gleder seg like mye når han kommerJa det kan de
Det skjønner jeg godt.Helt ærlig så kjennes det greit ut å vente til mandag. Aner ikke. Hvor jeg skal finne energi til å føde ila de neste dagene...
Håper også det. Føler svangerskapet denne gang har til nå gått utrolig fort ifht med førstemannFår håpe de går fort
Ikke så mye. Tar med meg mini på middag til foreldrene mine siden gubben jobber kveldsskift. Du da?Har du planer for morgendagen?
God morgen. Sovet godt?God morgen alle sammen!
Har sovet i hvert fall. Lillemor har brukt meg som madrass du da?God morgen. Sovet godt?
Kjedelig med slike kvelderJa
Nei hun var vanskelig idag :/
Dyreparkhotellet i KristiansandHvor har du spist??
Så flott du har fått kontrollJa, kortison gjorde susen...
Kom tilbake når jeg sluttet for fort. Så trappet opp igjen og trappet enda saktere ned, og nå er det bra.
Tander hud som lett blir sår. Pleies kontinuerlig.
Prikker her og der. Men ikke noe alvorlig.
Helsestasjonen med hs og lege i morgen så legen får vurdere henne
Smakte fortreffeligHøres godt ut det ja
God morgen hva skal du gjøre i dag?God morgen alle sammen!