Var 21 jeg da . ja vi gjorde det2001 gikk jeg i 7 ende klasse men skjønner godt at du er glad for det.. Det tar helt av nå.. Flyttet dere ut av Oslo eller..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var 21 jeg da . ja vi gjorde det2001 gikk jeg i 7 ende klasse men skjønner godt at du er glad for det.. Det tar helt av nå.. Flyttet dere ut av Oslo eller..
Ja det kan deJa og så genialt ut, da kan de jo flytte på samme som tidligere
Ja, helt utrolig nok så.har han nå fri fram til septemberSå godt at det er bekreftet! Da kan du senke skuldrene litt også og nyte tiden sammen med han før lillesøster kommer Skal han ha ferie i sommer da?
Det vil jeg tro Vi får se hva vi ender opp med til slutt ogsåVi har alt på 1 plan veldig greit.
16 åringen var så snill at hun var å kjøpte for megGjorde det Du var Nyyydelig
Farlig den softisen Spiste både deg og softis opp
Så gøy med slike personlige epostadresser daMen stor stas for mellomste også som tok i bruk for første gang epostadressen faren ordnet til henne da hun ble født (han har et eget domene med etternavnet vårt så han har ordnet adresse med fornavn@domene for alle. Dvs, jeg vet ikke om yngste har enda, men hun får.)
Gubben hadde et svakt øyeblikk tidligere i dag.Hvem er det som ikke forstår ?
Neida,,jeg kan sove når som helst for tiden. Er helt utslitt.. ble ikke søvn men slappet av på sofaenLitt sent for en middagslur kanskje?
Ja. Det er ikke så dumt detSå gøy med slike personlige epostadresser da
Joda, er bare veldig sliten.. ♡Håper alt går bra med deg under forholdene søte du.
Så deilig for hanJa, helt utrolig nok så.har han nå fri fram til september
Bare dere finner noe som passer til deres behov og ønsker er jo det viktigsteDet vil jeg tro Vi får se hva vi ender opp med til slutt også
Kult! Skal dere lage den?Planen er å flytte med tiden Når de har blitt større Ideen er å få det til slikt
Vis vedlegget 184853
Hehe Heldig du16 åringen var så snill at hun var å kjøpte for meg
Det klarer du fint vakre degGruer meg til intervju i m..
Jepp i morgen. Har vært å kjøpt køyesengen i dag og skal sette den opp i morgenKult! Skal dere lage den?
Helt ærlig så kjennes det greit ut å vente til mandag. Aner ikke. Hvor jeg skal finne energi til å føde ila de neste dagene...Blir spennende å se
Det er sant.. Men det tar vi når den tid kommerBare dere finner noe som passer til deres behov og ønsker er jo det viktigste
Brukt er utelukket?Tja vel en Graco vogn hvor sitte delen var altfor liten! Hadde med snuppa for å sjekke str og kan umulig bruke vognpose der neste vinter! Resten var i 10.000 klassen som vi vil unngå! Så har heller utelukket den butikken.
Det har bedra seg nå?Gubben hadde et svakt øyeblikk tidligere i dag.