Hehe hurra for detEndelig kvitt svigers ja
Nå er alt bare fryd og gammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe hurra for detEndelig kvitt svigers ja
Nå er alt bare fryd og gammen
Nå ikke noe men skulle hatt sett på Orange is the new black. Men folk rundt meg maser for myeHva ser du på?
Det skal jegMen gled deg til de siste episodene
Be de være stilleNå ikke noe men skulle hatt sett på Orange is the new black. Men folk rundt meg maser for mye
De får slutte med det daNå ikke noe men skulle hatt sett på Orange is the new black. Men folk rundt meg maser for mye
Å gå på do før showet, vær med og klapp..Ok, for vi bestilte med sitteplasser helt fremst ved scena men greit å vite at de burde være der i god tid samt ta med drikke.
Hr he det er detEt stykke det ja
Kjører dere?Hr he det er det
Er også veldig dårlig på det. :/Jeg er så dårlig på å selge meg... Men sitter å tenker på litt nå da, får vel positiv og negative sider
Har du planer for morgendagen?Håper også det.
Vi har alt på 1 plan veldig greit.Ja ikke sant vi har 79kvm, betalte 2 490... Oppussingsobjekt og i 4 etasje... Det er bare helt sinnsykt.!!!
Kjekt å få ryddet litt finner mye rart her også daÅ brette klær kan ha flere fordeler enn man tror.
F.eks kan det fra under en stabel tørre klær dukke frem.... Foreldreenheten til babycallen som har vært borte noen dager...
Haha ja men nå får jeg endelig settBe de være stille
Sykmeldt så har god tidDe får slutte med det da
Skal se det snart jeg også, men blir nok ikke før etter ferien.
Huff da! Skal si ifra farmor følger alltid etter hva som forventes så antar det er lett for henne, farfar derimot er en annen historieÅ gå på do før showet, vær med og klapp..
Er ikke produsentene fornøyd må det gjøres på nytt
Oi Da skjønner jeg at den gikk fort ut av hus! Ikke bra Ja kjempe viktig med sengekant!!Den var ikke fult så høy som mange av etasjesengene. Men det var med hyller og pult jeg falt vell ut av den etter 2-3 netter og slo ut en tann, mens vi ventet på sengehest fra butikken.. Etter det fikk jeg en vanlig seng igjen jeg ødela faktisk en helt ny voksentann.. Så sengehest er viktig
Da har du nok det jaSykmeldt så har god tid
2001 gikk jeg i 7 ende klasse men skjønner godt at du er glad for det.. Det tar helt av nå.. Flyttet dere ut av Oslo eller..Glad jeg kom inn på boligmarkedet tidlig. Betalte 1 mill fir 67 kvadrat i Oslo i 2001. Var mye penger den gangen for oss da men..
Ja det må hun bli med på Et tips er å forhåndsbestille til hakkebakkeskogen Slipper kø Masse fine dyr å så på åHåper de tar snuppa med på Hakkebakkeskogen! Kaller henne Klatremus og hadde hvert morsomt om hun virkelig fikk se Klatremus
Ellers gleder hun seg jo stort til alle dyrene og har ellers ingen forhold til kaptein Sabeltann eller noe annet der
Det gjør vi jaKjører dere?