Juni - skravletråden

Nå ikke noe men skulle hatt sett på Orange is the new black. Men folk rundt meg maser for mye :p
De får slutte med det da:p
Skal se det snart jeg også, men blir nok ikke før etter ferien.
 
Å brette klær kan ha flere fordeler enn man tror.

F.eks kan det fra under en stabel tørre klær dukke frem.... Foreldreenheten til babycallen som har vært borte noen dager...
Kjekt å få ryddet litt ;) finner mye rart her også da :)
 
Å gå på do før showet, vær med og klapp..
Er ikke produsentene fornøyd må det gjøres på nytt
Huff da! Skal si ifra ;) farmor følger alltid etter hva som forventes så antar det er lett for henne, farfar derimot er en annen historie :p
 
Den var ikke fult så høy som mange av etasjesengene. Men det var med hyller og pult :p jeg falt vell ut av den etter 2-3 netter og slo ut en tann, mens vi ventet på sengehest fra butikken.. Etter det fikk jeg en vanlig seng igjen :p jeg ødela faktisk en helt ny voksentann.. Så sengehest er viktig :)
Oi :eek: Da skjønner jeg at den gikk fort ut av hus! Ikke bra:( Ja kjempe viktig med sengekant!!:)
 
Håper de tar snuppa med på Hakkebakkeskogen! Kaller henne Klatremus og hadde hvert morsomt om hun virkelig fikk se Klatremus :p

Ellers gleder hun seg jo stort til alle dyrene og har ellers ingen forhold til kaptein Sabeltann eller noe annet der :p
Ja det må hun bli med på ;) Et tips er å forhåndsbestille til hakkebakkeskogen;) Slipper kø :) Masse fine dyr å så på å :D
 
Back
Topp