Håper også det.Huff.. det er ikke det letteste man gjør på slutten. Håper bekkenet får en bedre dag i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper også det.Huff.. det er ikke det letteste man gjør på slutten. Håper bekkenet får en bedre dag i morgen
Hysj daBare vent til siste episode av sesong fire. Djiiz jeg blir gææærn
Det er deilig å få hjelp til det!Ja ble satt pris på. Fikk hjelp med husarbeidet
Åh bare ventHysj da
Har kun sett første episode!
Får håpe de går fortCa 3 uker
Når ryggen streika etter å ha hengt oppi senga så lenge med leggings, var det godt med hjelpDet er deilig å få hjelp til det!
Så bra, var det fint?Haha klart vi gjorde det
Vet ikke, vi får se Er en sånn liten en fra IKEAGår det? jeg hadde høy seng når jeg var 5-6 år gammel uten sengehest hadde den 2-3 dager og aldri mer
Ja ikke sant vi har 79kvm, betalte 2 490... Oppussingsobjekt og i 4 etasje... Det er bare helt sinnsykt.!!!Bor i nordland. Vi betalte ca 3,1 for ett hus på 150kvm
At de skjønner jeg synes det er kjipt å de beklager men feil skjer ..Hva får du til svar?
Det skjønner jeg Blir en fin opplevelse for hun det nå N storkosa seg når vi var der Alle dyrene og attraksjonenen som er derÅ ja!!! Fikk også Snap av RonjaR idag som var der, og viste til snuppa, da gledet hun seg enda mere
Den var ikke fult så høy som mange av etasjesengene. Men det var med hyller og pult jeg falt vell ut av den etter 2-3 netter og slo ut en tann, mens vi ventet på sengehest fra butikken.. Etter det fikk jeg en vanlig seng igjen jeg ødela faktisk en helt ny voksentann.. Så sengehest er viktigVet ikke, vi får se Er en sånn liten en fra IKEA
Aldri mer høy seng? Altså sånn køyeseng uten den delen under?
Ja det var det.. men nå er jeg hjemme og laderen er på plassDet var utrolig dårlig planlagt!
Var bra ja, vi fikk bare tak i ståplasser så det gikk greit å finne.Var det bra? Lett å finne plassene? Masse folk?
Spør fordi det er bursdagsgaven til farmor, og de skal dit 13 juli
Takk søteste duKrysser fingre for at det går kjempe bra!
Ja jeg vil tro det Så du bildet jeg la ved om hvordan vi tenker å ha det?Vi tenker også noe sånt når lillebror skal ut av soverommet vårt N greier nok fint å sove oppe
Det var detSå bra, var det fint?
Glad jeg kom inn på boligmarkedet tidlig. Betalte 1 mill fir 67 kvadrat i Oslo i 2001. Var mye penger den gangen for oss da men..Ja ikke sant vi har 79kvm, betalte 2 490... Oppussingsobjekt og i 4 etasje... Det er bare helt sinnsykt.!!!
Hun her var hissig og prøvde å ta veska mi, fordi jeg ikke ga henne penger førstDet opplever vi nærmest hver dag! Hater å gå innom butikken for der sitter de, og idiotiske folk som gir de penger mens tiggerne kjører rundt i fancy biler andre steder enn der de tigger! Skikkelig lei dem!