Juni - skravletråden

Det skjønner jeg :) Blir en fin opplevelse for hun det nå :) N storkosa seg når vi var der :) Alle dyrene og attraksjonenen som er der :)
Håper de tar snuppa med på Hakkebakkeskogen! Kaller henne Klatremus og hadde hvert morsomt om hun virkelig fikk se Klatremus :p

Ellers gleder hun seg jo stort til alle dyrene og har ellers ingen forhold til kaptein Sabeltann eller noe annet der :p
 
Var bra ja, vi fikk bare tak i ståplasser så det gikk greit å finne.
Beregnet god tid,helt sinnssyke køer til parkering. Anbefalr å ta med drikke selv, jeg sto 30 min i kø forå kjøpe
Ok, for vi bestilte med sitteplasser helt fremst ved scena :) men greit å vite at de burde være der i god tid samt ta med drikke. :)
 
Å brette klær kan ha flere fordeler enn man tror.

F.eks kan det fra under en stabel tørre klær dukke frem.... Foreldreenheten til babycallen som har vært borte noen dager...
Jaja greit å finne den da ;)
 
Det kan jeg tro! Du må ta det mer med ro!
når skal jeg få tid til det liksom?:

Fysisk jobb med enormt mye løft og sprining, hjemme dagtid med jenta (jobb kvelder) og hun går overalt nå. Ingen stopp. Jobber helger og
 
når skal jeg få tid til det liksom?:

Fysisk jobb med enormt mye løft og sprining, hjemme dagtid med jenta (jobb kvelder) og hun går overalt nå. Ingen stopp. Jobber helger og
Da har man noe som heter sykemelding! Man skal ta vare på kroppen!
 
Back
Topp