Kanskje det var sammeEi sånn møtte jeg i Oslo for noen uker siden også hun fulgte etter meg og ville ikke gi seg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det var sammeEi sånn møtte jeg i Oslo for noen uker siden også hun fulgte etter meg og ville ikke gi seg...
Godt den dukket oppÅ brette klær kan ha flere fordeler enn man tror.
F.eks kan det fra under en stabel tørre klær dukke frem.... Foreldreenheten til babycallen som har vært borte noen dager...
Ja. Den er grei å ha...Godt den dukket opp
Ja altså første episode i sesong 4 hadde kommet mye lengre enn jeg troddeÅh bare vent
Det kan jeg tro! Du må ta det mer med ro!Når ryggen streika etter å ha hengt oppi senga så lenge med leggings, var det godt med hjelp
Håper de tar snuppa med på Hakkebakkeskogen! Kaller henne Klatremus og hadde hvert morsomt om hun virkelig fikk se KlatremusDet skjønner jeg Blir en fin opplevelse for hun det nå N storkosa seg når vi var der Alle dyrene og attraksjonenen som er der
Det var godt å høre!Ja det var det.. men nå er jeg hjemme og laderen er på plass
Åh misunner deg for å ha episoder igjen jegJa altså første episode i sesong 4 hadde kommet mye lengre enn jeg trodde
Ok, for vi bestilte med sitteplasser helt fremst ved scena men greit å vite at de burde være der i god tid samt ta med drikke.Var bra ja, vi fikk bare tak i ståplasser så det gikk greit å finne.
Beregnet god tid,helt sinnssyke køer til parkering. Anbefalr å ta med drikke selv, jeg sto 30 min i kø forå kjøpe
Et stykke det jaBare 50 mil
Det håper jeg ogsåUff. Håper denne natta blir bedre
Ja og så genialt ut, da kan de jo flytte på samme som tidligereJa jeg vil tro det Så du bildet jeg la ved om hvordan vi tenker å ha det?
Sånt gjør man ikke!!! Da hadde jeg begynt å skrike på politiet!!! Det burde skremme dem!Hun her var hissig og prøvde å ta veska mi, fordi jeg ikke ga henne penger først
Så braHelt super
Nå ligger vi på hotellrommet og venter på å spise middag
Jaja greit å finne den daÅ brette klær kan ha flere fordeler enn man tror.
F.eks kan det fra under en stabel tørre klær dukke frem.... Foreldreenheten til babycallen som har vært borte noen dager...
når skal jeg få tid til det liksom?:Det kan jeg tro! Du må ta det mer med ro!
Ikke så altfor mange, men går tregt for skjer hele tiden noe!Åh misunner deg for å ha episoder igjen jeg
Hva ser du på?Ikke så altfor mange, men går tregt for skjer hele tiden noe!
Men gled deg til de siste episodeneIkke så altfor mange, men går tregt for skjer hele tiden noe!
Da har man noe som heter sykemelding! Man skal ta vare på kroppen!når skal jeg få tid til det liksom?:
Fysisk jobb med enormt mye løft og sprining, hjemme dagtid med jenta (jobb kvelder) og hun går overalt nå. Ingen stopp. Jobber helger og