Det går nok fint skal du se. Bare å prate heier på degGruer meg til intervju i m..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går nok fint skal du se. Bare å prate heier på degGruer meg til intervju i m..
Glad vi har høy seng som jeg bare kan vippe meg ut avÅ prøve å komme seg opp og ut av en seng som høygravid er i seg selv ett prosjekt ut av en annen verden til tider. Spesielt med bekkenløsning som knaser og knirker og kropp som streiker. Prøv det samme ut av en latterlig lav seng i tillegg:-O
Tja vel en Graco vogn hvor sitte delen var altfor liten! Hadde med snuppa for å sjekke str og kan umulig bruke vognpose der neste vinter! Resten var i 10.000 klassen som vi vil unngå! Så har heller utelukket den butikken.Flott dag da
Hvilken vogn har dere sett på?
Vi er foreløpig helt hekta, håper de to neste er like bra.Vi har sett ferdig alt. Nervepirrende!
Godt han kom hjem tidlig da!Lykke. Mannen skulle egentlig være borte til 11 ikveld. Kanskje midnatt. Men er kommet hjem fra jobb og rydder nede mens jeg tar siste økt av legginga. Holdt på i halvannen time ...
På xxl ja!mange ganget ,derfor jeg boikottet de en stundHar det skjedd før med deg? At de ikke leverer varene?
Takk søteste duSkal tenke på deg og masse lykke til
Blir godt å komme hjemDa har du noe og glede deg til
Ca 3 ukerLenge igjen da?
Jeg er så dårlig på å selge meg... Men sitter å tenker på litt nå da, får vel positiv og negative siderDet går nok fint skal du se. Bare å prate heier på deg
Styrer unna de daPå xxl ja!mange ganget ,derfor jeg boikottet de en stund
Vi tenker også noe sånt når lillebror skal ut av soverommet vårt N greier nok fint å sove oppeJa ikke sant N blir 4 så hun er så og si stor nok (får se) til å sove oppe Også er hun veldig høy for alderen sin
Bare vent til siste episode av sesong fire. Djiiz jeg blir gææærnVi er foreløpig helt hekta, håper de to neste er like bra.
Ja gøy med noen profesjonelle bilder ogsåKrysser fingre koselig med fotografbilder!
Når gubben er hjemme prøver jeg å få hjelp av han med moderat hell. Når han er på jobb er det verreRop etter hjelp
Ja ble satt pris på. Fikk hjelp med husarbeidetGodt han kom hjem tidlig da!
Gjør det, hadde de vært litt ydmyke hadde det vært greit men neidsStyrer unna de da
Hva får du til svar?Gjør det, hadde de vært litt ydmyke hadde det vært greit men neids
Var det bra? Lett å finne plassene? Masse folk?På vei hjem
Krysser fingre for at det går kjempe bra!Gruer meg til intervju i m..