Ja ikke santSå greit ut det der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke santSå greit ut det der![]()
Ja det er det jo veldig kjekt... må jo utnytte plassen. Her har vi 4 soverom så har ikke det problemetJa var det jeg/vi også syntesVi bor i en 3-roms så må utnytte plassen på best mulig måte
Blir spennende å se i morgen hvordan det blir her da
![]()
Ja, det ble så sent i dagSkal dere sette det opp i morgen?![]()
Ja, men vi har planer om å flytte med tiden, meeen vi har akkurat kommet oss inn på boligmarkedet og vi har ikke råd riktig ennå til noe større, men etterhvertJa det er det jo veldig kjekt... må jo utnytte plassen. Her har vi 4 soverom så har ikke det problemet
Høres jo genialt utJa, det ble så sent i dagOgså må vi på ikea å kjøpe madrass
Man kan til og med få to enkeltsenger når de er store nok om man vil
![]()
Hehe, tilbake på tlf igjen nåJa.. er på tlf her![]()
Ja, viste ikke om det viHøres jo genialt ut![]()
Er snart ferdig med sesong toKommet langt i orange?
Et rom av gangen sa bestemora mi i stadJada, kaka går fort.
Det er huset som tar tid...
Ikke santJa, viste ikke om det vimen da sparte vi på det
to fluer i en smekk
![]()
Nei vi har enebolig.Ja, men vi har planer om å flytte med tiden, meeen vi har akkurat kommet oss inn på boligmarkedet og vi har ikke råd riktig ennå til noe større, men etterhvertNei da går det jo fint
Bor dere i blokk?
Vi har sett ferdig alt. Nervepirrende!Er snart ferdig med sesong to![]()
Hihi... må jo holde plasseringenHehe, tilbake på tlf igjen nåtror all elektronikken her ikke vil at jeg skal sitte på den
pc n gikk tom å
må le inni meg nå
![]()
Kjekt med selvskapJa veldig. Spesielt når mannen er på jobb hele dagen og bort en tur på kvelden.. ikke lange tiden jeg ser han pr dag
Ja litt mer roAah sånn sett. Greit med en dag for deg selv da![]()
Da trenger du ei god nattJa litt mer rospesielt etter to netter med lite søvn
Hva syns du om turnus ?Nei... slik er det når vi har turnus 4 av 5 stk
Håpe det går fint jaJa ikke santN blir 4 så hun er så og si stor nok (får se) til å sove oppe
Også er hun veldig høy for alderen sin
JaDa trenger du ei god natt![]()
De blir bare til fredag. Så blir det stille i hus igjenKjekt med selvskapselvom det noenganger blir for mye eller lenge
![]()