Ja ikke sant N blir 4 så hun er så og si stor nok (får se) til å sove oppe Også er hun veldig høy for alderen sinSå greit ut det der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant N blir 4 så hun er så og si stor nok (får se) til å sove oppe Også er hun veldig høy for alderen sinSå greit ut det der
Ja det er det jo veldig kjekt... må jo utnytte plassen. Her har vi 4 soverom så har ikke det problemetJa var det jeg/vi også syntes Vi bor i en 3-roms så må utnytte plassen på best mulig måte Blir spennende å se i morgen hvordan det blir her da
Ja, det ble så sent i dag Også må vi på ikea å kjøpe madrass Man kan til og med få to enkeltsenger når de er store nok om man vilSkal dere sette det opp i morgen?
Ja, men vi har planer om å flytte med tiden, meeen vi har akkurat kommet oss inn på boligmarkedet og vi har ikke råd riktig ennå til noe større, men etterhvert Nei da går det jo fint Bor dere i blokk?Ja det er det jo veldig kjekt... må jo utnytte plassen. Her har vi 4 soverom så har ikke det problemet
Høres jo genialt utJa, det ble så sent i dag Også må vi på ikea å kjøpe madrass Man kan til og med få to enkeltsenger når de er store nok om man vil
Hehe, tilbake på tlf igjen nå tror all elektronikken her ikke vil at jeg skal sitte på den pc n gikk tom å må le inni meg nåJa.. er på tlf her
Ja, viste ikke om det vi men da sparte vi på det to fluer i en smekkHøres jo genialt ut
Er snart ferdig med sesong toKommet langt i orange?
Et rom av gangen sa bestemora mi i stadJada, kaka går fort.
Det er huset som tar tid...
Ikke santJa, viste ikke om det vi men da sparte vi på det to fluer i en smekk
Nei vi har enebolig.Ja, men vi har planer om å flytte med tiden, meeen vi har akkurat kommet oss inn på boligmarkedet og vi har ikke råd riktig ennå til noe større, men etterhvert Nei da går det jo fint Bor dere i blokk?
Vi har sett ferdig alt. Nervepirrende!Er snart ferdig med sesong to
Hihi... må jo holde plasseringenHehe, tilbake på tlf igjen nå tror all elektronikken her ikke vil at jeg skal sitte på den pc n gikk tom å må le inni meg nå
Kjekt med selvskap selvom det noenganger blir for mye eller lengeJa veldig. Spesielt når mannen er på jobb hele dagen og bort en tur på kvelden.. ikke lange tiden jeg ser han pr dag
Ja litt mer ro spesielt etter to netter med lite søvnAah sånn sett. Greit med en dag for deg selv da
Da trenger du ei god nattJa litt mer ro spesielt etter to netter med lite søvn
Hva syns du om turnus ?Nei... slik er det når vi har turnus 4 av 5 stk
Håpe det går fint jaJa ikke sant N blir 4 så hun er så og si stor nok (får se) til å sove oppe Også er hun veldig høy for alderen sin
Ja spesielt når jeg i tillegg er gravidDa trenger du ei god natt
De blir bare til fredag. Så blir det stille i hus igjenKjekt med selvskap selvom det noenganger blir for mye eller lenge