Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Jeg og for ingen barn som Vil vekke megHehe. Håper spådommen inntreffer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og for ingen barn som Vil vekke megHehe. Håper spådommen inntreffer![]()
Kos daJa har vært en tur på byen og fått tak i litt bestikk til frøkena, og litt mat. Slappet av litt, ryddet hus og laget middag. Har besøk av broren og søsteren min og kjæresten hennes.
Han fikk legge mini ned i sengen, men hun hadde sovnet i fanget mittSamme med min. Kom hjem i de minuttene hun falt til ro i senga
Ååh. Barnefri altsåJeg og for ingen barn som Vil vekke meg![]()
HjemmeFunnet deg lader?
Åh våkner hun ikke engang når dere flytter henne?Han fikk legge mini ned i sengen, men hun hadde sovnet i fanget mitt![]()
Så greit ut det derPlanen er å flytte med tidenNår de har blitt større
Ideen er å få det til slikt
Vis vedlegget 184853
Så lur sakPlanen er å flytte med tidenNår de har blitt større
Ideen er å få det til slikt
Vis vedlegget 184853
Ikke bare enkelt d nei,,Ja. Også jobber vi helger og de jobber helger... så skal litt til for å få det til å klaffe
Hehe, joda fant mobilladeren, men nå er jo ipaden snart tom åHehe. Finner du ikke lader?

Ja. Svigermor var lei av å sitte her å passe så han tok han med seg i dag og kommer igjen i morgenÅåh. Barnefri altså![]()
Ja veldig. Spesielt når mannen er på jobb hele dagen og bort en tur på kvelden.. ikke lange tiden jeg ser han pr dagKos da![]()
Hehe pc og bv synes jeg er litt styrHehe, joda fant mobilladeren, men nå er jo ipaden snart tom åN har jo brukt den
Så gikk over til pc
![]()
Det så kjampesmart ut!![]()
Så lur sak![]()
Aah sånn sett. Greit med en dag for deg selv daJa. Svigermor var lei av å sitte her å passe så han tok han med seg i dag og kommer igjen i morgen
Ja.. er på tlf herHjemmeSå fant den med en gang, men nå er iPaden tom så da ble det over på pc
Utrolig hvor mange elektroniske ting vi har
![]()
Skal dere sette det opp i morgen?Ja var det jeg/vi også syntesVi bor i en 3-roms så må utnytte plassen på best mulig måte
Blir spennende å se i morgen hvordan det blir her da
![]()
Litt men sovner like fort igjenÅh våkner hun ikke engang når dere flytter henne?
Nei... slik er det når vi har turnus 4 av 5 stkIkke bare enkelt d nei,,
Har vendt meg til det faktiskHehe pc og bv synes jeg er litt styr![]()