Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Jeg og for ingen barn som Vil vekke megHehe. Håper spådommen inntreffer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og for ingen barn som Vil vekke megHehe. Håper spådommen inntreffer
Kos daJa har vært en tur på byen og fått tak i litt bestikk til frøkena, og litt mat. Slappet av litt, ryddet hus og laget middag. Har besøk av broren og søsteren min og kjæresten hennes.
Han fikk legge mini ned i sengen, men hun hadde sovnet i fanget mittSamme med min. Kom hjem i de minuttene hun falt til ro i senga
Ååh. Barnefri altsåJeg og for ingen barn som Vil vekke meg
Hjemme Så fant den med en gang, men nå er iPaden tom så da ble det over på pc Utrolig hvor mange elektroniske ting vi harFunnet deg lader?
Åh våkner hun ikke engang når dere flytter henne?Han fikk legge mini ned i sengen, men hun hadde sovnet i fanget mitt
Så greit ut det derPlanen er å flytte med tiden Når de har blitt større Ideen er å få det til slikt
Vis vedlegget 184853
Så lur sakPlanen er å flytte med tiden Når de har blitt større Ideen er å få det til slikt
Vis vedlegget 184853
Ikke bare enkelt d nei,,Ja. Også jobber vi helger og de jobber helger... så skal litt til for å få det til å klaffe
Hehe, joda fant mobilladeren, men nå er jo ipaden snart tom å N har jo brukt den Så gikk over til pcHehe. Finner du ikke lader?
Ja. Svigermor var lei av å sitte her å passe så han tok han med seg i dag og kommer igjen i morgenÅåh. Barnefri altså
Ja veldig. Spesielt når mannen er på jobb hele dagen og bort en tur på kvelden.. ikke lange tiden jeg ser han pr dagKos da
Hehe pc og bv synes jeg er litt styrHehe, joda fant mobilladeren, men nå er jo ipaden snart tom å N har jo brukt den Så gikk over til pc
Det så kjampesmart ut!
Så lur sak
Aah sånn sett. Greit med en dag for deg selv daJa. Svigermor var lei av å sitte her å passe så han tok han med seg i dag og kommer igjen i morgen
Ja.. er på tlf herHjemme Så fant den med en gang, men nå er iPaden tom så da ble det over på pc Utrolig hvor mange elektroniske ting vi har
Skal dere sette det opp i morgen?Ja var det jeg/vi også syntes Vi bor i en 3-roms så må utnytte plassen på best mulig måte Blir spennende å se i morgen hvordan det blir her da
Litt men sovner like fort igjen var veldig trettÅh våkner hun ikke engang når dere flytter henne?
Nei... slik er det når vi har turnus 4 av 5 stkIkke bare enkelt d nei,,
Har vendt meg til det faktisk Har ansvaret for terminlisten i gruppa så da måtte jeg bruke nettleser (også sitter jeg på pc på jobb, så da blir det bv der også) Mobilen syns jeg er vanskeligst for jeg klarer aldri å treffe mellomrom Så blir mye tilbake og skrive på nyttHehe pc og bv synes jeg er litt styr