Juni - skravletråden

Barnehage :) duda? Så gøy :) pusser opp?
Kontorjobb i boligbyggerlag ;) Ja gleder meg til å sette den opp i morgen ;) Pusse opp gjorde vi i fjor da vi kjøpte leiligheten så alt er ferdig ;) (totalrenovere hele leiligheten) vi skal ha en køyeseng med sprinkelseng under for å utnytte plassen best mulig ;) Storesøster og kommende lillebror skal sove på samme rom :)

Å prøve å komme seg opp og ut av en seng som høygravid er i seg selv ett prosjekt ut av en annen verden til tider. Spesielt med bekkenløsning som knaser og knirker og kropp som streiker. Prøv det samme ut av en latterlig lav seng i tillegg:-O
Huff.. det er ikke det letteste man gjør på slutten. Håper bekkenet får en bedre dag i morgen

Gratulerer til mannen uansett :)

Kakebaking går fort når man setter i gang. Lurer på å bake lettvint eplekake bare for kosens skyld nå:)
Jada, kaka går fort.

Det er huset som tar tid...

Hurra, så flott dere ble kvitt det:D
Ja, kortison gjorde susen...

Kom tilbake når jeg sluttet for fort. Så trappet opp igjen og trappet enda saktere ned, og nå er det bra.

Tander hud som lett blir sår. Pleies kontinuerlig.
Prikker her og der. Men ikke noe alvorlig.
Helsestasjonen med hs og lege i morgen så legen får vurdere henne

Alt mulig:p
Jeg dyttet i meg kyllingfilet, båtpoteter, grønnsaker, stekt sopp, sjokoladepudding, panna cotta og vaniljepudding:p
Høres godt ut det ja :)

Kontorjobb i boligbyggerlag ;) Ja gleder meg til å sette den opp i morgen ;) Pusse opp gjorde vi i fjor da vi kjøpte leiligheten så alt er ferdig ;) (totalrenovere hele leiligheten) vi skal ha en køyeseng med sprinkelseng under for å utnytte plassen best mulig ;) Storesøster og kommende lillebror skal sove på samme rom :)
Greit det ja :) det må mine også gjøre om vi ikke flytter :p

Back
Topp