Nei, ikke i det hele tattVar vel litt stas med dem på besøk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke i det hele tattVar vel litt stas med dem på besøk?
Håper dere har kosa dereKompis til kb levert tilbake etter fo dagers overnsttung,å vi er på vei til allsang på grensen
Krysser fingre koselig med fotografbilder!Håper også det. Hun sa ihvertfall de så bra ut på kameraet så får vi se på visningstimen i august
Ligger på hotellsengen etter en nydelig middagGjør på?
Hvem har bursdag ?Virker som hun sover nå. Jeg ligger litt og ventet og ser. Men strengt tatt har jeg sovet litt så hun sover nok, det er bare godt å ligge, når jeg står opp må jeg rydde, vaske. Brette klær og koke gele. Og pakke gaven da
Tror jeg ikke noe på alltid litt kos med besøk. BittebittelittNei, ikke i det hele tatt
Rop etter hjelpÅ prøve å komme seg opp og ut av en seng som høygravid er i seg selv ett prosjekt ut av en annen verden til tider. Spesielt med bekkenløsning som knaser og knirker og kropp som streiker. Prøv det samme ut av en latterlig lav seng i tillegg:-O
Hva var middag? kos daLigger på hotellsengen etter en nydelig middag
Guttungen leker gjemsel med noen gutter
Håper alt går bra med deg under forholdene søte du.Middag spist. Og jeg er igjen kjempe trøtt...
Vært greit vær i hele dag bortsett fra den siste timen hvor det bøttet nedHvordan var været? bra det
Deilig å ha mannen hjemmeLykke. Mannen skulle egentlig være borte til 11 ikveld. Kanskje midnatt. Men er kommet hjem fra jobb og rydder nede mens jeg tar siste økt av legginga. Holdt på i halvannen time ...
Faktisk så synes jeg ikke detTror jeg ikke noe på alltid litt kos med besøk. Bittebittelitt
Våkna, stelt og lagtHvordan gikk det?
Mannen minHvem har bursdag ?
Så heldige daVært greit vær i hele dag bortsett fra den siste timen hvor det bøttet ned
Da kan jeg forstå du blir glad når de drar. Men nå har du det fint? På tur i dyreparkenFaktisk så synes jeg ikke det
Takler det rett og slett veldig dårlig..
Aha rundt tall?Mannen min
Nei. 37Aha rundt tall?
Det var buffetHva var middag? kos da