Juni - skravletråden

Lykke. Mannen skulle egentlig være borte til 11 ikveld. Kanskje midnatt. Men er kommet hjem fra jobb og rydder nede mens jeg tar siste økt av legginga. Holdt på i halvannen time ...

Virker som hun sover nå. Jeg ligger litt og ventet og ser. Men strengt tatt har jeg sovet litt så hun sover nok, det er bare godt å ligge, når jeg står opp må jeg rydde, vaske. Brette klær og koke gele. Og pakke gaven da
Hvem har bursdag ?

Å prøve å komme seg opp og ut av en seng som høygravid er i seg selv ett prosjekt ut av en annen verden til tider. Spesielt med bekkenløsning som knaser og knirker og kropp som streiker. Prøv det samme ut av en latterlig lav seng i tillegg:-O
Rop etter hjelp:P

Lykke. Mannen skulle egentlig være borte til 11 ikveld. Kanskje midnatt. Men er kommet hjem fra jobb og rydder nede mens jeg tar siste økt av legginga. Holdt på i halvannen time ...
Deilig å ha mannen hjemme:D
Vil ikke frøkna roe seg idag?

Aha:) rundt tall?
Nei. 37

Så det er bare min bror med familie som kommer. Normalt sett også mine foreldre. Men så ble jo mamma syk. (ellers skulle de ikke komme å år, de hadde biletter til Elton John i morgen)

Så egentlig skal jeg bare lage ei formkake i morgen formiddag. Men her i huset vil vi da ha sjokoladekake. Min nevø spiser ikke sjokoladekake, egentlig ikke sjokolade. Så derfor koker jeg en pakke gele i kveld. Det er jo fort gjort

Back
Topp