Juni - skravletråden

Du kan prøve. Jeg ville latt ho sove og bytta når ho våkner neste gang ?
Funker ikke, ungene skal jo på badet om litt. Vippestolen på badet nemlig. Hun våknet når jeg forberedte, så nå ligger vi på senga og ammer mens mannen organiserer de andre to

Gjør på?

Å prøve å komme seg opp og ut av en seng som høygravid er i seg selv ett prosjekt ut av en annen verden til tider. Spesielt med bekkenløsning som knaser og knirker og kropp som streiker. Prøv det samme ut av en latterlig lav seng i tillegg:-O

Å prøve å komme seg opp og ut av en seng som høygravid er i seg selv ett prosjekt ut av en annen verden til tider. Spesielt med bekkenløsning som knaser og knirker og kropp som streiker. Prøv det samme ut av en latterlig lav seng i tillegg:-O
Lenge igjen da?

Skal snart ut i stua og fortsette Orange is the new black tittinga. Må bare få en stk sovende baby til å forbli sovende når jeg legger ho ned

Hva gjør du?
Har barnefri og ser tv :) lykke til med leggingen :)

Håper ho sovner snart igjen da:)
Virker som hun sover nå. Jeg ligger litt og ventet og ser. Men strengt tatt har jeg sovet litt så hun sover nok, det er bare godt å ligge, når jeg står opp må jeg rydde, vaske. Brette klær og koke gele. Og pakke gaven da

Baby sover i vippestolen.... Jeg måtte ha henne med meg på badet.... Og det sovnet hun.... En halvtime før leggetid.... Smyge fooooorsiktig over i tørr bleie og pysj og seng?

Våkner sikkert og umulig å legge?
Hvordan gikk det?:)

Back
Topp