Funker ikke, ungene skal jo på badet om litt. Vippestolen på badet nemlig. Hun våknet når jeg forberedte, så nå ligger vi på senga og ammer mens mannen organiserer de andre toDu kan prøve. Jeg ville latt ho sove og bytta når ho våkner neste gang ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker ikke, ungene skal jo på badet om litt. Vippestolen på badet nemlig. Hun våknet når jeg forberedte, så nå ligger vi på senga og ammer mens mannen organiserer de andre toDu kan prøve. Jeg ville latt ho sove og bytta når ho våkner neste gang ?
Håper ho sovner snart igjen daFunker ikke, ungene skal jo på badet om litt. Vippestolen på badet nemlig. Hun våknet når jeg forberedte, så nå ligger vi på senga og ammer mens mannen organiserer de andre to
Håper også detSå spennende dahåper dere får masse fine bilder!
Skal snart ut i stua og fortsette Orange is the new black tittinga. Må bare få en stk sovende baby til å forbli sovende når jeg legger ho nedGjør på?
Lenge igjen da?Å prøve å komme seg opp og ut av en seng som høygravid er i seg selv ett prosjekt ut av en annen verden til tider. Spesielt med bekkenløsning som knaser og knirker og kropp som streiker. Prøv det samme ut av en latterlig lav seng i tillegg:-O
Flott dag daHun og mannen leker, hvert å sett på vogn, funnet ut at vi må til Karlstad å se der en dag også lånt bøker på biblioteket![]()
Det er helt sant snuppaJaja da får de ikke bry seg da, men man kommer langt med empati![]()
Er veldig artigSå herliggleder meg til ta med lillemor dit.
Har barnefri og ser tvSkal snart ut i stua og fortsette Orange is the new black tittinga. Må bare få en stk sovende baby til å forbli sovende når jeg legger ho ned
Hva gjør du?
Vi koser oss på turSå kjekt![]()
Virker som hun sover nå. Jeg ligger litt og ventet og ser. Men strengt tatt har jeg sovet litt så hun sover nok, det er bare godt å ligge, når jeg står opp må jeg rydde, vaske. Brette klær og koke gele. Og pakke gaven daHåper ho sovner snart igjen da![]()
Litt sent for en middagslur kanskje?Middag spist. Og jeg er igjen kjempe trøtt...
Oh, no!!1% igjen og laderen er hjemmeVi snakkes senere damer
![]()
Hvordan var været?Vi koser oss på tur![]()
Hvordan gikk det?Baby sover i vippestolen.... Jeg måtte ha henne med meg på badet.... Og det sovnet hun.... En halvtime før leggetid.... Smyge fooooorsiktig over i tørr bleie og pysj og seng?
Våkner sikkert og umulig å legge?
Hvordan var været?Vi koser oss på tur![]()
Gleder meg til å se juliSkravle på damer, 1 dag igjen nå![]()
Kom det?Mørke skyer kommer snikende inn over her.. Tror det kommer et skur snart![]()