Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men stor stas for mellomste også som tok i bruk for første gang epostadressen faren ordnet til henne da hun ble født (han har et eget domene med etternavnet vårt så han har ordnet adresse med fornavn@domene for alle. Dvs, jeg vet ikke om yngste har enda, men hun får.)Det skjønner jeg.
Må dere ta den ofte?Ja, ble veldig seint
Da må du hjem og lade.1% igjen og laderen er hjemme Vi snakkes senere damer
Hehe her har jeg som regel vært dårlig hvis jeg drikker vann med en gang jeg våkner etter natten men son senere har der gjerne gått helt fint stort settJeg blir selv kvalm av for store mengder vann.
Helt superHøres ut som en koselig dag
Fort gjortJo men så var jeg plutselig på 80001
Da holder vi oss unna demKlart jeg er ellers hadde jeg ikke sendt mail
Og hvor ble det av juni?!Skravle på damer, 1 dag igjen nå
Ja. Si det!!!!Og hvor ble det av juni?!
Hvem er det som ikke forstår ?Må prøve på det
Skulle bare ønske andre folk hadde forståelse for det..
Du kan prøve. Jeg ville latt ho sove og bytta når ho våkner neste gang ?Baby sover i vippestolen.... Jeg måtte ha henne med meg på badet.... Og det sovnet hun.... En halvtime før leggetid.... Smyge fooooorsiktig over i tørr bleie og pysj og seng?
Våkner sikkert og umulig å legge?
Regnet tett her i Kristiansand for en stund siden ogsåMørke skyer kommer snikende inn over her.. Tror det kommer et skur snart
Håper det ordner seg kjaptYes blir litt mer styr
Endelig kvitt svigers jaOi stilige sikkert Mine negler ser ikke ut:/
Ja, vi koser oss.
Ble du kvitt svigers på mandag?
Blir sikkert stas!Veeeldig aaah jeg gleder meg. Haha jeg har bestillt ballonger nå
Ei sånn møtte jeg i Oslo for noen uker siden også hun fulgte etter meg og ville ikke gi seg...Idag hadde jeg ett ekkelt møte med en tigger! Hun var sikkelig hissig og nærmest truende
Kos dere masse idagKompis til kb levert tilbake etter fo dagers overnsttung,å vi er på vei til allsang på grensen
Var vel litt stas med dem på besøk?Endelig kvitt svigers ja
Nå er alt bare fryd og gammen