Så bra! Er vel snart så avslappet at fødselen starter spontan nåEtter jeg fikk datoen hr jeg virkelig slappet av. Jeg har sovet og vært kjempe slapp tar det som et positivt tegn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Er vel snart så avslappet at fødselen starter spontan nåEtter jeg fikk datoen hr jeg virkelig slappet av. Jeg har sovet og vært kjempe slapp tar det som et positivt tegn
Hehe ikke alt man trenger i et bursdagsselskap daHaha jeg ville ha alt! Mannen bare "ikke gå bananas nå" ååh yes!
Det opplever vi nærmest hver dag! Hater å gå innom butikken for der sitter de, og idiotiske folk som gir de penger mens tiggerne kjører rundt i fancy biler andre steder enn der de tigger! Skikkelig lei dem!Idag hadde jeg ett ekkelt møte med en tigger! Hun var sikkelig hissig og nærmest truende
Kos dereKompis til kb levert tilbake etter fo dagers overnsttung,å vi er på vei til allsang på grensen
Jeg var aldri i tvilI starten trodde jegikke det
Ja, særlig for eldste som kan lese og skrive selvSå koselig.
Skulle bare mangle når de gjør feilGodt det da!
Ah sånn å forstå ja. Hr må de ha de ukene mellom juni og augReglen er at når en av foreldrene har ferie må barnet også ha det.
Og vi får ikke sammenhengende 3 uker siden jeg er sykmeldt og mannen har studert en del.
Men hun får igjen ferie i september også, samt går ned til 15 timer uka når jeg tar permisjon
Det skal vi gjøreKos dere
Barnehage duda? Så gøy pusser opp?Hva jobber du med?
Jeg skal jobbe jeg å Men skal snart gå da Så skal vi hente en køyeseng vi har kjøpt på Finn etterpå Gleder meg til å få rommet ferdig nå
God ferie hun har bodd mye hos oss i denne og forrige uke så hun ønsket han hjem til seg ogSå deilig med bestemødre Tenker de koser seg!
Jeg skal pakke også henter jeg Jr i Bhg også drar vi på ferie
Ikke braNei ikke i det hele tatt
Ja er viktig å drikke jeg er generelt dårlig på å drikke.. Så kan hjelpe på med noe annet en periode men var litt kvalm før lunsj og så ikke alltid lettKanskje det ja, noe for å øke blodsukkeret ikke bare med mat
Joa, men noen steder må man krangle skikkelig med demSkulle bare mangle når de gjør feil
Liker godt at det er lagt opp til når vi jobberAh sånn å forstå ja. Hr må de ha de ukene mellom juni og aug
Det slapp jeg heldigvisJoa, men noen steder må man krangle skikkelig med dem
Og det er bra! Hjelper litt på inntrykket selvom de gjorde feil til å begynne medDet slapp jeg heldigvis
Nei k ble litt utolmodig. Vi var hjemme halv 11 i går kveldJa det kan jeg tenke meg ikke var så kjekt
Ikke mange timer detSkravle på damer, 1 dag igjen nå
Nei, ferieGod dag på jobb?