Juni - skravletråden

Etter jeg fikk datoen hr jeg virkelig slappet av. Jeg har sovet og vært kjempe slapp :o tar det som et positivt tegn :)
Så bra! Er vel snart så avslappet at fødselen starter spontan nå ;)

Idag hadde jeg ett ekkelt møte med en tigger! Hun var sikkelig hissig og nærmest truende :o
Det opplever vi nærmest hver dag! Hater å gå innom butikken for der sitter de, og idiotiske folk som gir de penger mens tiggerne kjører rundt i fancy biler andre steder enn der de tigger! Skikkelig lei dem!

Reglen er at når en av foreldrene har ferie må barnet også ha det.
Og vi får ikke sammenhengende 3 uker siden jeg er sykmeldt og mannen har studert en del.
Men hun får igjen ferie i september også, samt går ned til 15 timer uka når jeg tar permisjon ;)
Ah sånn å forstå ja. Hr må de ha de ukene mellom juni og aug

Hva jobber du med?

Jeg skal jobbe jeg å :) Men skal snart gå da :) Så skal vi hente en køyeseng vi har kjøpt på Finn etterpå ;) Gleder meg til å få rommet ferdig nå ;)
Barnehage :) duda? Så gøy :) pusser opp?

Så deilig med bestemødre :) Tenker de koser seg!

Jeg skal pakke også henter jeg Jr i Bhg også drar vi på ferie :)
God ferie :) hun har bodd mye hos oss i denne og forrige uke så hun ønsket han hjem til seg og :)

Kanskje det ja, noe for å øke blodsukkeret ikke bare med mat
Ja er viktig å drikke :) jeg er generelt dårlig på å drikke.. Så kan hjelpe på med noe annet en periode :) men var litt kvalm før lunsj og så ikke alltid lett :p

Ah sånn å forstå ja. Hr må de ha de ukene mellom juni og aug
Liker godt at det er lagt opp til når vi jobber :)
Kan være mer fleksible nå da så lenge vi ikke overstiger 6,5 timer om dagen :) fordi det er antall timer hun skal være der i følge skjema før jeg ble sykmeldt. Blir mindre timer etter hun kommer hjem fra norgesturen da vil jeg tro :)

Back
Topp