Juni - skravletråden

Kompis til kb levert tilbake etter fo dagers overnsttung,å vi er på vei til allsang på grensen
Så gøy, det har jeg hatt lyst til i mange år. Synd det er så langt unna her

Kunne vært verre, og kunne vært bedre. Vi er en trøtt gjeng for tida:P hvordan er det med deg/dere?
Hehe;her også. MJ våkner masse på natten da den forkjølelsen virkelig har satt seg i henne..
Jeg derimot er også totalt utslitt.. enten blir jeg syk eller så er jeg bare veldig sliten og lar meg selv endelig kjenne på det.

Hehe;her også. MJ våkner masse på natten da den forkjølelsen virkelig har satt seg i henne..
Jeg derimot er også totalt utslitt.. enten blir jeg syk eller så er jeg bare veldig sliten og lar meg selv endelig kjenne på det.
Ikke noe gøy at MJ er forkjøla. Håper ho blir bedre snart. Og du må samle krefter til maratonløpet du har i vente :)

Ikke noe gøy at MJ er forkjøla. Håper ho blir bedre snart. Og du må samle krefter til maratonløpet du har i vente :)
Må prøve på det :)
Skulle bare ønske andre folk hadde forståelse for det..

Har de inne no regler for ferier i Sverige? Her må fe ha minimum 3 uker sammenhengendd
Reglen er at når en av foreldrene har ferie må barnet også ha det.
Og vi får ikke sammenhengende 3 uker siden jeg er sykmeldt og mannen har studert en del.
Men hun får igjen ferie i september også, samt går ned til 15 timer uka når jeg tar permisjon ;)

Back
Topp