Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt daIdag hadde jeg ett ekkelt møte med en tigger! Hun var sikkelig hissig og nærmest truende
De har fått svar, så vi får lese i ettermiddagVirkelig godt å høre at hun er utskrevet.
Og veldig gøy at ungene sendte epost, regner med din mor satte pris på det.n
Ja det er veldig godt!Det er godt når dem elsker Bhg
Hun og mannen leker, hvert å sett på vogn, funnet ut at vi må til Karlstad å se der en dag også lånt bøker på biblioteketHva skal dere idag da?
Jaja da får de ikke bry seg da, men man kommer langt med empatiNei, det er snillt de fleste bryr seg ikke...
Tja du mente først at du ikke skulle klare det i juni daVar som jeg regnet med
I starten trodde jegikke detTja du mente først at du ikke skulle klare det i juni da
Kunne vært verre, og kunne vært bedre. Vi er en trøtt gjeng for tida hvordan er det med deg/dere?Håper natten gikk fint
Kos degKompis til kb levert tilbake etter fo dagers overnsttung,å vi er på vei til allsang på grensen
Så herlig gleder meg til ta med lillemor dit.Jeg og eldstegutten er i dyreparken i Kristiansand
Nja, han har vært mye hjemme det siste året da i det minsteDet skjønner jeg godt at du gleder deg til Og at alt blir bedre etterpå
Så bra at det blir det! Godt å ha han hjemme tenker jeg Det var tidlig etter hun ble født Men har han fått tart igjen litt av den tapte tiden da?
Ønsker deg masse lykke til snuppaI morgen
Synes ikke alltid det er så lett å vite, spesielt på treningstøy:/Vi kjøper nesten alt på nett, vet jo hva som passer
Det skal viKos deg
Kommer mannen etter hvert også?Det blir det
Tror det. Mistenker lite skravling i dag og. Jeg er totalt utslitt..Det synes jeg var veldig lurt
Jeg bruker det samme og davet jeg str.Synes ikke alltid det er så lett å vite, spesielt på treningstøy:/
Takksøte duØnsker deg masse lykke til snuppa