Klart jeg er ellers hadde jeg ikke sendt mailEr du misfornøyd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart jeg er ellers hadde jeg ikke sendt mailEr du misfornøyd?
I morgenNå har du intervju?
Det synes jeg var veldig lurtJeg tok en skravlefri kveld i går, var så sliten at jeg bare måtte prøve å holde øynene oppe og gi mannen litt oppmerksomhet
Blir ikke mye fra meg i juliKommer helt sikkert fristende premier i juli også
Blir nok uten meg på lista
Når drar dere på ferie?Blir ikke mye fra meg i juli
Men de ordner i det minste oppEr det mulig?
Må da kunne forvente rett vare!
Greit å være i mål nåJippi så flink
Har de inne no regler for ferier i Sverige? Her må fe ha minimum 3 uker sammenhengenddSamme har skjedd her mange ganger
De er stengt i 4uker men en annen bhg er åpen og en av de ansatte hun liker godt kommer til å være i den sommer åpne bhg. Første uka har hun ferie da for skal Norge, også får vi se litt ann ellers
Ja jeg anbefaler de ikke lenger!!Så kjedelig da:/
Da skal jeg holde meg unna dem.
Har aldri handlet sportsklær på nett jeg. Greit å prøve førstJa jeg anbefaler de ikke lenger!!
Nå blir det kun Anton sport
Hehe, de er søte daSamme har skjedd her mange ganger
De er stengt i 4uker men en annen bhg er åpen og en av de ansatte hun liker godt kommer til å være i den sommer åpne bhg. Første uka har hun ferie da for skal Norge, også får vi se litt ann ellers
Går litt tregt her nå...Skravle på damer, 1 dag igjen nå
Hehe, sånn oppfinner-daimJo, du finner på mye rart
Hehe,du sier noe der men de vil ha det kontrollert i forhold til eventuelt blodtap også bor jeg jo 1,5 unna sykehuset.Usj... Greit å ha det i litt kontrollerte former da.. Om en fødsel noen gang kan kalles kontrollert.. Sier uansett lykke til når det skjer
Etter jeg fikk datoen hr jeg virkelig slappet av. Jeg har sovet og vært kjempe slapp tar det som et positivt tegnJa greit også å kunne si det sånn også
Godt du plasser mer av i kroppen ❤
Har time til indusering på mandag om det ikke skjer noe førHvordan gikk det i dag?
Nyt ferien, familien og vennene dine du snuppaOg der kom det.
Så da blir det vel stille fra meg ut måneden.
Håper natten gikk fintHatt sofa/seriekveld med mannen. Vi trengte det. Lillemor har sovet godt i kveld. Men hører antydning til at ho våkner nå. Håper på en god natt