God morgenGod morgen!
Sitter å spiser frokost med Jr nå
Hva spiser dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen!
Sitter å spiser frokost med Jr nå
Er det mulig?Xxl klarer ikke å levere denne gangen heller
Bosrdshop har sendt feil vare men ordner opp
Må legge til resultatet når du blir ferdig daTja vi får se når jeg blir ferdig
Det er så koselig når de vil i bhg Godt tegn på at de trivesSnuppa våkner og lurer på hva vi skal idag og dobbelt sjekker om hun ikke skal i bhg (elsker bhg!)
På jobb her Og skal hente en køyeseng vi har kjøpt på Finn.no etterpå Til jenta vår, slik at vi får plass til både hun og lillebror på et romDette ser ut til å bli nok en slapp dag. Hva gjør dere andre i dag?
Ja var velig godtSnadder da
Jippi så flink80.000 nådd
Vi måtte vente 1t. Kjedelig når det var sent nok til mini fra førHvor lenge måtte dere vente?
Kjedelig med varmen ja.. Jobbe kun. Hva med deg?Samme her, kunne vært bedre Blir for varmt for meg Skal du i dag da?
Det skal jeg få gjortMå legge til resultatet når du blir ferdig da
Ikke så mye mer enn jobb. Småen har reist med bedtemoren til henne. Kommer tilbake i morgen. Hva med deg?God morgen
Hva skal du gjøre i dag?
God dag på jobb?God morgen
Snart skal vi ut på biblioteket også innom en butikk med masse babyting og klærDette ser ut til å bli nok en slapp dag. Hva gjør dere andre i dag?
Ja det kan jeg tenke meg ikke var så kjektVi måtte vente 1t. Kjedelig når det var sent nok til mini fra før
Ja er detDet er så koselig når de vil i bhg Godt tegn på at de trives
Hva jobber du med?Kjedelig med varmen ja.. Jobbe kun. Hva med deg?
Ja det er litt kjipt.. Men er bhg stengt i juli hos dere?Ja er det
Men litt kjedelig når hun rett etterpå heller ville i bhg enn å være hjemme siden vi begge jo ikke spratt opp for å gå ut
Litt slappe når jeg er sykmeldt og mannen endelig har en fridag
Samme har skjedd her mange gangerJa det er litt kjipt.. Men er bhg stengt i juli hos dere?
Min begynner nesten å gråte når det er helg og hun ikke skal i bhg altså, snakk om å trives
Takk i like måteGod morgen
Håper dere får en super dag!