Juni - skravletråden

Så godt du blir igangsatt kjære deg ❤️
Du og MJ må kose dere masse disse dagene :) Hun blir nok kjempe glad for at lillesøster kommer snart :) Du er ei tøff dame som er alene med hun! All creds for det ;)
5 dager (eller mindre) igjen. Jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min og håper for alt i verden at energinivå og blodprosenten går opp.

Virker som jeg er veldig heldig i år, at det et mye jobbing i nærområdet noe som betyr at mannen blir en del hjemme :) da MJ ble født var han borte sikkert 70% av hennes første år :( 3 uker var hun første gangen vi ble alene.

3 t siden jeg var her og kun to sider
Jeg tok en skravlefri kveld i går, var så sliten at jeg bare måtte prøve å holde øynene oppe og gi mannen litt oppmerksomhet

5 dager (eller mindre) igjen. Jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min og håper for alt i verden at energinivå og blodprosenten går opp.

Virker som jeg er veldig heldig i år, at det et mye jobbing i nærområdet noe som betyr at mannen blir en del hjemme :) da MJ ble født var han borte sikkert 70% av hennes første år :( 3 uker var hun første gangen vi ble alene.
Det skjønner jeg godt at du gleder deg til :) Og at alt blir bedre etterpå ❤️

Så bra at det blir det! Godt å ha han hjemme tenker jeg ;) Det var tidlig etter hun ble født:( Men har han fått tart igjen litt av den tapte tiden da?

God morgen :) lille spiser frokost mens jeg bestiller bursdags ting til 1 års dagen :) det er så mye å velge mellom :o men det blir Doctor mcstuffin tema :)
Ja veldig mye å velge mellom men morsomt å bestille da :)

Uff ja, det skjønner jeg du vil unngå!:P
Ja! Altså vet jo hvordan det fort kan bli med kaos og folk overalt.
Kjøper heller ting her og neste gang jeg skal til charlottenberg er det også to andre som vil være med, og føler jeg ihvertfall må invitere dem når vi skal dit

Snuppa våkner og lurer på hva vi skal idag og dobbelt sjekker om hun ikke skal i bhg (elsker bhg!) :)

Back
Topp