Så spennende da håper dere får masse fine bilder!Ja tydeligvis . Tok på å være hos fotografen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende da håper dere får masse fine bilder!Ja tydeligvis . Tok på å være hos fotografen
Kunne vært bedre... Hva med deg?God morgen Fin natt?
Ja.. Men fra jobb er greit, blir noe annet med barnetHar fri idag. Men alene med jenta hele dagen, så definer fri
Hehe. Ikke mye fri med denne jenta hjemmeJa.. Men fra jobb er greit, blir noe annet med barnet
Hvorfor ble det det?Litt vel kort natt kjenner jeg
Samme her, kunne vært bedre Blir for varmt for meg Skal du i dag da?Kunne vært bedre... Hva med deg?
Nei du sier noe der Hehe..Hehe. Ikke mye fri med denne jenta hjemme
Må starte å ordne huset til søndag kg burdsdag siden jeg jobber fredag og lørdag senvakt før feiring kl 12 på søndag. Så må få vaska trekkene til sofaen idag. Og vaske litt klær.Nei du sier noe der Hehe..
Men det er fri i kveld da Det blir godt! Håper du får litt tid til å slappe av
Trekker tilbake det jeg skrev om å slappe av Du hadde litt å gjøre ja Sender deg litt ekstra energi og styrkeMå starte å ordne huset til søndag kg burdsdag siden jeg jobber fredag og lørdag senvakt før feiring kl 12 på søndag. Så må få vaska trekkene til sofaen idag. Og vaske litt klær.
Ikke prøve helt enda til våren tok den ut pga smerter :/
Huff da søte duTakk takk. Ble en elendig dag med gyn og
Ok. Hva planer har dere ? Du har sikkert sagt det, men har hukommelse som en gullfiskStarter opp ferien på fredag
Hva med OJ da?
Så kjekt de sender henne en mail. Litt skrivefeil osv. er jo bare sjarmerendehun er utskrevet fra sykehuset, og hviler nå hjemme. Pappa tok ut ferie fra i dag sånn at hun ikke er alene, og så sa meldinga jeg fikk at hun er "utslitt, ønsker ikke besøk i dag". Ungene savner dem så jeg lot dem sende hver sin epost, det viste seg at å skrive på tastatur selvsagt er noe heeeeelt annet enn å skrive med blyant, så han som har fullført andre klasse styrte litt for å få stor bokstav og å finne tastene (og særlig de jeg har slitt av den bokstaven på, A og E og S.... (skjer på alle mine tasttur. Men jeg vet jo hvor de er) Hun som skal bli førskolejente valgte å ha inne caps lock, for det måtte være BARE STORE BOKSTAVER MAMMA, hun kan jo ikke de små, også måtte jeg hjelpe henne å stave en del ord.
Men glade var de for å sende, og jeg har sett at begge har fått svar også. De sendte da til min far, siden mamma nok ikke leser epost helt enda.
Men hun slapp altså operasjon og infeksjonen er nå visstnok borte, så får jeg vel høre etterhvert om hvordan det går med smertene og formen generelt.
Ja, det er utrolig mye selskap i den lille kroppen!Herlig med et slikt familiemedlem
God morgenGod morgen
Har laga liste over alt som må gjøres. Mye ble detTrekker tilbake det jeg skrev om å slappe av Du hadde litt å gjøre ja Sender deg litt ekstra energi og styrke
Samme her. Knapt 5 timer ble det på meg.Litt vel kort natt kjenner jeg
Aah du og ja vi ble enige om at spiral ikke var for meg særlig ikke når det er så smertefullt å ta den ut.Ah.. Hatt spiral selv som ble fjernet pga smerter.. Så det kan jeg ikke ha. Livmoren er ikke stor nok og det etter å ha født barn er ganske komisk egentlig
Føler meg bedre enn igår bare slitenHuff da søte du
Hvordan føler du deg i dag?
Sender en stor klem og håper du får en mye bedre dag i dag