Juni - skravletråden

Litt vel kort natt kjenner jeg :confused:

Nei du sier noe der:p Hehe..
Men det er fri i kveld da ;) Det blir godt! Håper du får litt tid til å slappe av ;)
Må starte å ordne huset til søndag kg burdsdag siden jeg jobber fredag og lørdag senvakt før feiring kl 12 på søndag. Så må få vaska trekkene til sofaen idag. Og vaske litt klær.

Må starte å ordne huset til søndag kg burdsdag siden jeg jobber fredag og lørdag senvakt før feiring kl 12 på søndag. Så må få vaska trekkene til sofaen idag. Og vaske litt klær.
Trekker tilbake det jeg skrev om å slappe av:p Du hadde litt å gjøre ja :o Sender deg litt ekstra energi og styrke❤️

Starter opp ferien på fredag :)
Hva med OJ da?
Ok. Hva planer har dere ?:) Du har sikkert sagt det, men har hukommelse som en gullfisk;)

Han starter 18juli og har da 4 uker. Så siste i aug igjen.
Nå har han vært hjemme 1,5 uke syk, men er i barnehagen i dag igjen.

hun er utskrevet fra sykehuset, og hviler nå hjemme. Pappa tok ut ferie fra i dag sånn at hun ikke er alene, og så sa meldinga jeg fikk at hun er "utslitt, ønsker ikke besøk i dag". Ungene savner dem så jeg lot dem sende hver sin epost, det viste seg at å skrive på tastatur selvsagt er noe heeeeelt annet enn å skrive med blyant, så han som har fullført andre klasse styrte litt for å få stor bokstav og å finne tastene (og særlig de jeg har slitt av den bokstaven på, A og E og S.... (skjer på alle mine tasttur. Men jeg vet jo hvor de er) Hun som skal bli førskolejente valgte å ha inne caps lock, for det måtte være BARE STORE BOKSTAVER MAMMA, hun kan jo ikke de små, også måtte jeg hjelpe henne å stave en del ord.

Men glade var de for å sende, og jeg har sett at begge har fått svar også. De sendte da til min far, siden mamma nok ikke leser epost helt enda.

Men hun slapp altså operasjon og infeksjonen er nå visstnok borte, så får jeg vel høre etterhvert om hvordan det går med smertene og formen generelt.
Så kjekt de sender henne en mail. Litt skrivefeil osv. er jo bare sjarmerende:)

Håpe hun kommer seg raskt:)

Ah.. Hatt spiral selv som ble fjernet pga smerter.. Så det kan jeg ikke ha. Livmoren er ikke stor nok :p og det etter å ha født barn er ganske komisk egentlig :p
Aah du og ja:p vi ble enige om at spiral ikke var for meg :p særlig ikke når det er så smertefullt å ta den ut.

Back
Topp