Juni - skravletråden

Tror bare jeg trenger litt mer energi kanskje. Har tenkt kvalmen hadde sammenheng med skivene men i dag når jeg spiste uten å drikke vann ble jeg ikke kvalm.. Så kanskje jeg skulle hatt noe saft eller noe..
Kanskje det ja, noe for å øke blodsukkeret ikke bare med mat

Neglene er lilla etter storebror sitt ønske:p
Det var han som trengte en sommerklipp denne gang;)
Koselig med familiebesøk da!
Oi stilige sikkert:) Mine negler ser ikke ut:/

Ja, vi koser oss.
Ble du kvitt svigers på mandag:P?

hun er utskrevet fra sykehuset, og hviler nå hjemme. Pappa tok ut ferie fra i dag sånn at hun ikke er alene, og så sa meldinga jeg fikk at hun er "utslitt, ønsker ikke besøk i dag". Ungene savner dem så jeg lot dem sende hver sin epost, det viste seg at å skrive på tastatur selvsagt er noe heeeeelt annet enn å skrive med blyant, så han som har fullført andre klasse styrte litt for å få stor bokstav og å finne tastene (og særlig de jeg har slitt av den bokstaven på, A og E og S.... (skjer på alle mine tasttur. Men jeg vet jo hvor de er) Hun som skal bli førskolejente valgte å ha inne caps lock, for det måtte være BARE STORE BOKSTAVER MAMMA, hun kan jo ikke de små, også måtte jeg hjelpe henne å stave en del ord.

Men glade var de for å sende, og jeg har sett at begge har fått svar også. De sendte da til min far, siden mamma nok ikke leser epost helt enda.

Men hun slapp altså operasjon og infeksjonen er nå visstnok borte, så får jeg vel høre etterhvert om hvordan det går med smertene og formen generelt.
Virkelig godt å høre at hun er utskrevet.
Og veldig gøy at ungene sendte epost, regner med din mor satte pris på det.n

God morgen :) Her er det også poppis (4år nå) så det blir en fin gave å få;)
Når blir snuppa 1?
Haha jeg kan intro sangen utenatt :o
21 juli blir hun 1 år. Det blir stort familieselskap :D stemoren min elsker sånne ting så jeg har kasta alt av baking osv over på henne :p

Idag hadde jeg ett ekkelt møte med en tigger! Hun var sikkelig hissig og nærmest truende :o

Back
Topp