hun er utskrevet fra sykehuset, og hviler nå hjemme. Pappa tok ut ferie fra i dag sånn at hun ikke er alene, og så sa meldinga jeg fikk at hun er "utslitt, ønsker ikke besøk i dag". Ungene savner dem så jeg lot dem sende hver sin epost, det viste seg at å skrive på tastatur selvsagt er noe heeeeelt annet enn å skrive med blyant, så han som har fullført andre klasse styrte litt for å få stor bokstav og å finne tastene (og særlig de jeg har slitt av den bokstaven på, A og E og S.... (skjer på alle mine tasttur. Men jeg vet jo hvor de er) Hun som skal bli førskolejente valgte å ha inne caps lock, for det måtte være BARE STORE BOKSTAVER MAMMA, hun kan jo ikke de små, også måtte jeg hjelpe henne å stave en del ord.
Men glade var de for å sende, og jeg har sett at begge har fått svar også. De sendte da til min far, siden mamma nok ikke leser epost helt enda.
Men hun slapp altså operasjon og infeksjonen er nå visstnok borte, så får jeg vel høre etterhvert om hvordan det går med smertene og formen generelt.