Klart jeg er ellers hadde jeg ikke sendt mailEr du misfornøyd?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart jeg er ellers hadde jeg ikke sendt mailEr du misfornøyd?![]()
I morgenNå har du intervju?
Det synes jeg var veldig lurtJeg tok en skravlefri kveld i går, var så sliten at jeg bare måtte prøve å holde øynene oppe og gi mannen litt oppmerksomhet
Blir ikke mye fra meg i juliKommer helt sikkert fristende premier i juli også
Blir nok uten meg på lista![]()
Når drar dere på ferie?Blir ikke mye fra meg i juli
Men de ordner i det minste oppEr det mulig?
Må da kunne forvente rett vare!
Greit å være i mål nåJippiså flink
![]()
Har de inne no regler for ferier i Sverige? Her må fe ha minimum 3 uker sammenhengenddSamme har skjedd her mange ganger
De er stengt i 4uker men en annen bhg er åpen og en av de ansatte hun liker godt kommer til å være i den sommer åpne bhg. Første uka har hun ferie da for skal Norge, også får vi se litt ann ellers![]()
Ja jeg anbefaler de ikke lenger!!Så kjedelig da:/
Da skal jeg holde meg unna dem.
Har aldri handlet sportsklær på nett jeg. Greit å prøve førstJa jeg anbefaler de ikke lenger!!
Nå blir det kun Anton sport
Hehe, de er søte daSamme har skjedd her mange ganger![]()
De er stengt i 4uker men en annen bhg er åpen og en av de ansatte hun liker godt kommer til å være i den sommer åpne bhg. Første uka har hun ferie da for skal Norge, også får vi se litt ann ellers![]()
Går litt tregt her nå...Skravle på damer, 1 dag igjen nå![]()
Hehe, sånn oppfinner-daimJo, du finner på mye rart![]()
Hehe,du sier noe derUsj... Greit å ha det i litt kontrollerte former da.. Om en fødsel noen gang kan kalles kontrollert.. Sier uansett lykke til når det skjer![]()
Etter jeg fikk datoen hr jeg virkelig slappet av. Jeg har sovet og vært kjempe slappJa greit også å kunne si det sånn også![]()
Godt du plasser mer av i kroppen ❤
Har time til indusering på mandag om det ikke skjer noe førHvordan gikk det i dag?
Nyt ferien, familien og vennene dine du snuppaOg der kom det.
Så da blir det vel stille fra meg ut måneden.
Håper natten gikk fintHatt sofa/seriekveld med mannen. Vi trengte det. Lillemor har sovet godt i kveld. Men hører antydning til at ho våkner nå. Håper på en god natt![]()