Det gjør han heldigvisKommer mannen etter hvert også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør han heldigvisKommer mannen etter hvert også?
Spiser du meg opp?
Da bare hviler du vennen ❤Tror det. Mistenker lite skravling i dag og. Jeg er totalt utslitt..
Ja,jeg grugleder megOi spennende.Nå er hun her snart
<3
Hehe,det var dette med å late somNeida det er jeg vel ikke
Det er vi god påHehe,det var dette med å late som![]()
Så gøy, det har jeg hatt lyst til i mange år. Synd det er så langt unna herKompis til kb levert tilbake etter fo dagers overnsttung,å vi er på vei til allsang på grensen
Så koselig.De har fått svar, så vi får lese i ettermiddag
Hehe;her også. MJ våkner masse på natten da den forkjølelsen virkelig har satt seg i henne..Kunne vært verre, og kunne vært bedre. Vi er en trøtt gjeng for tidahvordan er det med deg/dere?
Ligger på sofaen og bare slapper av. Skal lage litt mat men da skal jeg sitte på en stolDa bare hviler du vennen ❤
Blir sikkert gøy jaSå gøy, det har jeg hatt lyst til i mange år. Synd det er så langt unna her
Da er det jo greitJeg bruker det samme og davet jeg str.
Bare 50 milSå bra
Skal dere langt?
Ikke noe gøy at MJ er forkjøla. Håper ho blir bedre snart. Og du må samle krefter til maratonløpet du har i venteHehe;her også. MJ våkner masse på natten da den forkjølelsen virkelig har satt seg i henne..
Jeg derimot er også totalt utslitt.. enten blir jeg syk eller så er jeg bare veldig sliten og lar meg selv endelig kjenne på det.
Godt det da!Men de ordner i det minste opp
Ja, det tror jeg nok det blirBlir sikkert gøy ja![]()
Må prøve på detIkke noe gøy at MJ er forkjøla. Håper ho blir bedre snart. Og du må samle krefter til maratonløpet du har i vente![]()
Reglen er at når en av foreldrene har ferie må barnet også ha det.Har de inne no regler for ferier i Sverige? Her må fe ha minimum 3 uker sammenhengendd
Jeg blir i sverige men hun skal til Kristiansand og dyreparkenHehe, de er søte da![]()
Okei, det er jo greit at hun skal være ingen bhg daVelkommen skal dere være
hva tenker dere å gjøre her da?
![]()