Og sovnet igjen håper jeg?Våkna, stelt og lagt
Er bleieutslett helt borte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og sovnet igjen håper jeg?Våkna, stelt og lagt
Hurra for mannenMannen min
Hehe kan jeg tenke meg hva slags gode ting var det?Det var buffet
Så mett at jeg sprekker!
Ja det var flaksSå heldige da
Sovnet. Våknet og sovnet igjen. Smatter bak meg her nå....Og sovnet igjen håper jeg?
Er bleieutslett helt borte?
I morgen, jaHurra for mannen
Hadde vært kjedelig med dårlig vær på turJa det var flaks
Smil pen og vink daKompis til kb levert tilbake etter fo dagers overnsttung,å vi er på vei til allsang på grensen
Nå har jeg det topp i dyreparken med eldstemannDa kan jeg forstå du blir glad når de drar. Men nå har du det fint? På tur i dyreparken
Men kom oss jo hjem. Er litt glad for det i dagJa det kan jeg tenke meg ikke var så kjekt
Alt muligHehe kan jeg tenke meg hva slags gode ting var det?
Hurra, så flott dere ble kvitt detSovnet. Våknet og sovnet igjen. Smatter bak meg her nå....
Bleieutslett heldigvis borte ja
Håper du har fått lada opp nå1% igjen og laderen er hjemme Vi snakkes senere damer
Gratulerer til mannen uansettNei. 37
Så det er bare min bror med familie som kommer. Normalt sett også mine foreldre. Men så ble jo mamma syk. (ellers skulle de ikke komme å år, de hadde biletter til Elton John i morgen)
Så egentlig skal jeg bare lage ei formkake i morgen formiddag. Men her i huset vil vi da ha sjokoladekake. Min nevø spiser ikke sjokoladekake, egentlig ikke sjokolade. Så derfor koker jeg en pakke gele i kveld. Det er jo fort gjort
Hurra for i morgenI morgen, ja
Ja hadde jo detHadde vært kjedelig med dårlig vær på tur
Det vil jeg tro.Greit å være i mål nå
Slapper av. Enn du?Gjør på?
Ja ble veldig seint. Men godt å være hjeme igjenLitt sent..
Kommet langt i orange?Skal snart ut i stua og fortsette Orange is the new black tittinga. Må bare få en stk sovende baby til å forbli sovende når jeg legger ho ned
Hva gjør du?