Det er drømmen Med tidenNei vi har enebolig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er drømmen Med tidenNei vi har enebolig.
Helt greit egentlig. Problemet er når vi er mange som jobber turnus og har ulik turnusHva syns du om turnus ?
Tror mannen kommer til å sove der første og andre natten bare for å passe på at hun ikke detter ned Hun bruker fortsatt bleie på natten så hun går ikke mye ut av sengen til vanligHåpe det går fint ja
Er ikke så lenge det ... Blir det dumt ?De blir bare til fredag. Så blir det stille i hus igjen
Ja det gjør detOg det er bra! Hjelper litt på inntrykket selvom de gjorde feil til å begynne med
Er litt rimligere her enn i oslo da.. der er det sinsyke priser. Der betaler de jo like mye for en 1roms som ett helt hus herDet er drømmen Med tiden
Ja jeg jobber virkelig hardt for den kjenner jeg Juli tror jeg kanskje jeg blir å ta det litt mer med ro Kommer jo an på premiene Tamara legger utHihi... må jo holde plasseringen
Neida... blir litt godt også... men blir kjedelig å være her aleneEr ikke så lenge det ... Blir det dumt ?
Det har vi gjortKos dere så masse
Siden man ser hverandre lite.. Jeg syns det er slitsomt bare når min jobber natt. Kommer hjem og skal sove og jeg er redd for at han ikke skal få sove og kvelder og etter middager alene så klartHelt greit egentlig. Problemet er når vi er mange som jobber turnus og har ulik turnus
Håper på noe flott.. men vi får se..Ja jeg jobber virkelig hardt for den kjenner jeg Juli tror jeg kanskje jeg blir å ta det litt mer med ro Kommer jo an på premiene Tamara legger ut
Hvor bodde du igjen?Er litt rimligere her enn i oslo da.. der er det sinsyke priser. Der betaler de jo like mye for en 1roms som ett helt hus her
Så bra. Hva gjør du nå?Det har vi gjort
Nei men sengehest er jo alltid greitTror mannen kommer til å sove der første og andre natten bare for å passe på at hun ikke detter ned Hun bruker fortsatt bleie på natten så hun går ikke mye ut av sengen til vanlig
Boqrdshop fikser oppDa holder vi oss unna dem
Ja Det er det på og vi har en ekstra vi kan sette oppå den igjenNei men sengehest er jo alltid greit
Den ene ordmer opp, den andre leverer bare ikkrHåper det ordner seg kjapt
Det har vi, nå på vei hjemKos dere masse idag
Ja det er mye styrSiden man ser hverandre lite.. Jeg syns det er slitsomt bare når min jobber natt. Kommer hjem og skal sove og jeg er redd for at han ikke skal få sove og kvelder og etter middager alene så klart
Det har vi gjortHåper dere har kosa dere