Godt å se deg igjenI'm back ,.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å se deg igjenI'm back ,.....
God morgenGod morgen alle sammen
God morgen kos deg på jobb og lykke til med intervjuGod morgen
Snart jobb på meg, blir en lang dag
Gruer deg til intervjuet?God morgen
Lite søvn her ogsø
Aldri testetBoqrdshop fikser opp
Kom du på TV??Det har vi, nå på vei hjem
Skal tenke på deg og krysse alt jeg harGruer meg til intervju i m..
Bra du koser degSmakte fortreffelig
God morgen ingen spesielle planer eneste er vel å handle litt når samboer kommer hjem.God morgen hva er dine planer for morgenen?
God morgen ha en fin dag du også planer for dagen?God morgen
Ha en fin dag
Oi, det var voldsomt dyrt håper dere finner noe annet...Tja vel en Graco vogn hvor sitte delen var altfor liten! Hadde med snuppa for å sjekke str og kan umulig bruke vognpose der neste vinter! Resten var i 10.000 klassen som vi vil unngå! Så har heller utelukket den butikken.
Kos dere masse å håper på en fin dag for dereVi skal i dyreparken igjen idag og så hjem i ettermiddag
Er du alene så er det ikke så enkelt neiNår gubben er hjemme prøver jeg å få hjelp av han med moderat hell. Når han er på jobb er det verre
Hehe, godt den dukket opp igjenÅ brette klær kan ha flere fordeler enn man tror.
F.eks kan det fra under en stabel tørre klær dukke frem.... Foreldreenheten til babycallen som har vært borte noen dager...
Hun var skikkelig innpåsliten og ville ikke godta et nei!Kanskje det var samme
Hun kommer til å storkose seg herHåper de tar snuppa med på Hakkebakkeskogen! Kaller henne Klatremus og hadde hvert morsomt om hun virkelig fikk se Klatremus
Ellers gleder hun seg jo stort til alle dyrene og har ellers ingen forhold til kaptein Sabeltann eller noe annet der
God morgen har du noen planer idagGod morgen alle sammen
Det ble buffet nydelig sådann!Så bra
Hva slags middag ble det på dere?
Da trenger du nok mye hvile snuppaNeida,,jeg kan sove når som helst for tiden. Er helt utslitt.. ble ikke søvn men slappet av på sofaen
Håper du har hatt en god nattFunnet frem attester og klær
Nå finner jeg senga