Kontorjobb i boligbyggerlagBarnehageduda? Så gøy
pusser opp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kontorjobb i boligbyggerlagBarnehageduda? Så gøy
pusser opp?
Nei, bare når vi er til foreldrene våre.Må dere ta den ofte?
JaDeilig å ha mannen hjemme
Vil ikke frøkna roe seg idag?
Hvor har du spist??Alt mulig
Jeg dyttet i meg kyllingfilet, båtpoteter, grønnsaker, stekt sopp, sjokoladepudding, panna cotta og vaniljepudding![]()
Huff.. det er ikke det letteste man gjør på slutten. Håper bekkenet får en bedre dag i morgenÅ prøve å komme seg opp og ut av en seng som høygravid er i seg selv ett prosjekt ut av en annen verden til tider. Spesielt med bekkenløsning som knaser og knirker og kropp som streiker. Prøv det samme ut av en latterlig lav seng i tillegg:-O
Jada, kaka går fort.Gratulerer til mannen uansett
Kakebaking går fort når man setter i gang. Lurer på å bake lettvint eplekake bare for kosens skyld nå![]()
Er ikke ofte jeg kjøper det, men i dag måtte jeg bareMm.... det fikk jeg også lyst på..
Det ble øsende regnBle det regn?
Hjemme og klar for skravlingDa må du hjem og lade.
Ja, kortison gjorde susen...Hurra, så flott dere ble kvitt det![]()
JaMen kom oss jo hjem. Er litt glad for det i dag![]()
Hvordan gikk det?Baby sover i vippestolen.... Jeg måtte ha henne med meg på badet.... Og det sovnet hun.... En halvtime før leggetid.... Smyge fooooorsiktig over i tørr bleie og pysj og seng?
Våkner sikkert og umulig å legge?
Høres godt ut det jaAlt mulig
Jeg dyttet i meg kyllingfilet, båtpoteter, grønnsaker, stekt sopp, sjokoladepudding, panna cotta og vaniljepudding![]()
Sover søtt.Hvordan gikk det?
Å det er deiligLykke. Mannen skulle egentlig være borte til 11 ikveld. Kanskje midnatt. Men er kommet hjem fra jobb og rydder nede mens jeg tar siste økt av legginga. Holdt på i halvannen time ...
Skal dere hjem igjen om noen dager? Eller videre?Ja hadde jo det![]()
Det er ikke gøy, men godt det er sommerRegnet tett her i Kristiansand for en stund siden også![]()
Det sammeSlapper av. Enn du?
Greit det jaKontorjobb i boligbyggerlagJa gleder meg til å sette den opp i morgen
Pusse opp gjorde vi i fjor da vi kjøpte leiligheten så alt er ferdig
(totalrenovere hele leiligheten) vi skal ha en køyeseng med sprinkelseng under for å utnytte plassen best mulig
Storesøster og kommende lillebror skal sove på samme rom
![]()
I'm backOh, no!!
Snakkes snuppa!
Her er det heller ikke så ofte.. derfor jeg fikk så lyst på detEr ikke ofte jeg kjøper det, men i dag måtte jeg bare
Det ble øsende regnDa slapp jeg å vanne blomstene også
![]()
Er det ofte?Nei, bare når vi er til foreldrene våre.
Så slapp han unna leggingaÅ det er deiligher kom mannen når jeg akkurat hadde lagt de